Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat ik m'n toolrol verwijderd heb had ik geen plek meer voor m'n slot. Nu heb ik een plaatje geknutseld waarmee ik het slot aan de motor kan ophangen.

het ophangpunt van de uitlaat leek me een mooie plek:
slotplaatje2.jpg


leek me aardig onopvallend zo:
slotplaatje1.jpg
 
Gewassen, ketting gesmeerd, handvatverwarmer gemonteerd en beugeltje voor mijn remschijfslot gemonteerd.

Nu alleen nog mijn alarmlichtsysteem van de ene motor naar de andere omzetten en dan ben ik najaar klaar!

(en ook nog ff een beurtje doen...)
 
Lekker in de toeren gejaagd, lekker heen en weer gesmeten en op een ijsje getrakteerd. Verder nog een gewrapt schroefafdekkuipje geplaatst.

imag0228v.jpg

imag0229jk.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aan mijn eigen motor, benzinefilter vervangen waarna hij weer prima reed, daarna een flink stuk gereden, en een motorrijder met pech terug de weg op geholpen :)
 
Gewassen, ketting gesmeerd, handvatverwarmer gemonteerd en beugeltje voor mijn remschijfslot gemonteerd.

Nu alleen nog mijn alarmlichtsysteem van de ene motor naar de andere omzetten en dan ben ik najaar klaar!

(en ook nog ff een beurtje doen...)

En de foto's:

100211181638.jpg

100211181724.jpg

100211181750.jpg

100211181808.jpg

100211181838.jpg


Ook al even de handvatverwarmer getest, standje 1 is al lekker warm :)
Wel goed op letten dat ik het zelf weer uitzet want dat gaat niet met het contact mee... (gelukkig blijven de lampjes branden)
 
Gister lekker een goede 200 km gereden door oost nederland.

Verder vandaag vooral een wensenlijstje gemaakt voor komende winter :)
* remlicht in topkoffer
* Nieuwe (stijvere voorvork)
* Onderhoud (olie, filters, etc)
 
[img=640,1069]http://dl.dropbox.com/u/35586631/IMAG0571.jpg[/img]

Bij gebrek aan redelijk weer op mijn vrije dag heb ik de motor maar gepoetst. Was ook wel nodig aan het sopje rechtsonder te zien...

Breekt nu ook nog eens de zon door! Lekker weer viesmaken.

Ook wat meer geel op die plaat vrijgemaakt voor meer stickers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan