Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gister eigenlijk al:
Lekker een beetje in de naastliggende dorpjes gereden, rustig ploffen. Af en toe natuurlijk met het gas spelen, ook de gashendel moet weer lekker soepel gemaakt worden zo na een maand stil staan.
Bij thuiskomst bleek ie nog zo mooi te glimmen, durfde de tuinslang er niet bij te pakken.
 
Is ff de hoes eraf gehaald en kijken of hij het nog deed zonder aan de druppellader hebben gelegen... en ja hoor, in 1 keer weer starten *O* nu nog iets beter weer en dan kunnen we weer de weg op
 
vorige week nog wat carbon er op geschroeft
full

wat heb ik weer zin aan de lente :Y
 
Laatst bewerkt:
Accu opgeladen
Accu puntjes schoongemaakt
Accu kabels op de motor schoongemaakt
Accu in de motor gezet
Remlichtschakkelaar veertje verstevigd
Ketting gesmeerd
Oliepeil gechecked

en zometeen nog een stukje rijden :]
 
Laatst bewerkt:
stalen remleidingen op de Pan gezet, afgevuld en ontlucht. Zaak zit weer netjes en strak. Op nu naar de koppeling
 
Net in het donker afgespoten en afgedroogd aangezien ik het niet kon later vandaag een stukje te rijden.
 
Nog niet weer gereden. Wel de CBR 600 F ingeruild op een Duc 916.
Kan die straks gezellig naast de Blade staan.

Accu's even aan de druppellader gezet
 
Laatst bewerkt:
aan de lader gezet , en nieuwe ophangbeugel voor uitlaat zonder steppie :)
 
Dempertje ingekort en dit is het resultaat.... }) +/- 40 cm vanaf de flens t/m het eindpijpje...

Nu alleen nog monteren en rijden, ben benieuwd wat voor herrie er vanaf komt... :]

full
 
Laatst bewerkt:
Rechter topkuip verwijderd ivm. schade, luchtfilterhuis weer geïnstalleerd. Kuipje geschuurd. Kleine dingen dus, morgen wat meer werk verzetten hopelijk.
 
De straat was vandaag na een maand eindelijk weer eens schoon en droog. Met de dreigende neerslag van morgen op komst was mijn keus dus niet zo moeilijk. Bij 1 graad boven het vriespunt is dat lekker fris maar verder goed te doen. Echter toen ik 80-100 km/u ging rijden werden mijn handen al snel koud en herinnerde ik mij opeens dat thuis de kachel brandde. Al met al een nuttig half uurtje om mijzelf en de fiets in vorm te houden. Nu maar weer wachten op de volgende mogelijkheid.
 
Al na zo'n kort stukje koude handen? Had je je zomerhandschoenen aan ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan