Wat heb je vandaag aan je motor gedaan? [deel 2]

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag mn remblokjes vervangen, waren helemaal weg na een dagje door de modder raggen
full
 
Puhuhuh gedaan, vloeibare uitlaatpakking geplaatst op de BSM sportdemper gezien die niet 100% aansluit rechts. Hopen dat dit werk, zullen zien. En wat krasjes geprobeerd weg te werken met nagellak, zo op het eerste gezicht werkt dat prima.
 
Uitgelaten en bij een paar motorzaken langs geweest om te vragen wat de inkoop / handelswaarde is. Moet er vanaf.. de verhuizing is al eind september!!

helaas wil niemand mijn betrouwbare Fazer hebben :(
 
de + en de - van mijn gelijkrichterblok waren een beetje zwart en een beetje in de stekker gesmolten deze los geknipt en opnieuw aangesloten. nu hopen dat ie wat beter de accu gaat laden.
 
Gisteren gekocht en gereden en vandaag gepoetst.

Je moet wat als het buiten kut weer is.

Dit is mn nieuwe vlam !

20110906142334.jpg


20110906142410.jpg


20110906142609.jpg
 
afgelopen vrijdag bij ben van erp lagers en keringen voor mijn 2de blok voor mijn husky gehaald. zaterdag het blok opgebouwt tot zover het kon. en mijn blok onder de motor van gaan gesleuteld. staat van de zuiger bekeken(aan vervanging toe). vandaag nieuwe zuiger besteld en de koppeling en nog wat kleine dingen gemonteerd. morgen zover opbouwen dat alleen de cilinder en zuiger er op moet en dan is ie weer klaar voor een aantal maanden
 
Nieuwe rem en koppelingshendel erop gezet. Het oog wil ook wat.
Ook maar even de remblokken van de achterrem vervangen.
 
Gisteren lekker op pad geweest en vandaag helaas gezinsuitje.....hopelijk op tijd terug, krijgt ze nog een poets/verwenbeurt om me de aankomende week glimmend naar m'n werk te brengen....
 
Niets aan mijn motor gedaan (die heb ik ook nog niet :+ -O- ). Maar wel de hele dag in de tuin gewerkt. Shitload aan stenen, tegels en zand afgevoerd. Nu nog een afdakje bouwen en dan heb ik een mooi plekje voor m'n motor straks! :9
 
Oliepeil gecheckt, ketting gesmeerd, lampen gecontroleerd.
Geconstateerd dat ie ongelooflijk smerig is en hem snel weer onder de hoes gezet.
 
Nieuw voorspatbord gemonteerd, waarvoor ik eerst de kabelboom moest verleggen die over het oude spatbord heen liep en de gaten van het nieuwe spatbord op moest boren om het passend te maken. Al met al: een pokkewerkje :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan