Wat heb jij gekocht op de beurs? Show het hier

Ik ben de gelukkige bezitter geworden van de mooiste helm die er is.... *D
Mijn budget was nooit groot genoeg voor deze helm, maar toen ze in een keer €200,- korting gaven was de keuze snel gemaakt...
Een Arai Quantum/f :9~
(Afbeelding)

En wat heb je voor die 200,- euro moeten doen?..... ;)
Heb er ook een op mn koppie gehad...toch iets te duur heheh
 
Ik heb niets hoeven doen. Er hing al een papiertje naast met de prijzen...
van €625 voor €425... Meer was er niet voor nodig...
 
IMGP1750.JPG


Hein Gericke combi-jack; binnenvoering, schouder, elleboog en rug protectie *D
 
heb 3 mooie zwarte blokjes geanodiseerd alu gekocht om op mijn frame te monteren,.. op de plekken waar eerst mijn voetsteunen en achterrempompiets zat ,.. wel mooi gegraveerdmet HR desing en 1200 CC , verder was het budget al op ,....
 
Wat ik wel grappig vond was dat ik bij het verlaten van de beurs een bekende stem over de motorparkeerplaats hoorde schallen. Jawel, Jaap Timmer was ook weer van stal gehaald :+
 
Nu de schoentjes nog..... :P

Heb ik op de beurs wel naar gekeken, maar ik heb ze uiteindelijk niet op de beurs gekocht (geen mooie aanbiedingen) maar hier in Rheden, Sidi Vertebra laarzen. Of ik heb op de beurs niet goed gezocht of ik heb ze hier goedkoper gekregen (€ 173)
 
Ik hoor het alweer. De oordoppen boeren hebben weer goede zaken gedaan op de Beurs! Heb ze besteld bij Audisafe, maar 5 weken wachten vink wel wat lang hoor... '( Bij de RAI was dat toch niet zo?

Verder heb ik nog een setje 'vorken' gekocht voor mn paddockstand om die rare universele optilstukken te vervangen en kreeg er nog van die dopjes voor in de achterbrug bij ook. Moest er wel helemaal 6 euro voor lappen... PAK MAAR IN! *D ALs je dat origineel van FG, merk van mn paddockstand koopt, ben je 35 euro kwijt. |(

En verder niets. Oh ja, misschien nog een setje voorvorkveren. Die moet ik echter nog gaan bestellen. Leuke beurs, hoop moois gezien. Toppertje! :}
 
Heb ik op de beurs wel naar gekeken, maar ik heb ze uiteindelijk niet op de beurs gekocht (geen mooie aanbiedingen) maar hier in Rheden, Sidi Vertebra laarzen. Of ik heb op de beurs niet goed gezocht of ik heb ze hier goedkoper gekregen (€ 173)

Pfff...ik ben alleen met handschoenen thuis gekomen...was er dan ook pas de vierde dag.... :( Maar goed heb ik weer een excuus om een paar dealers binne te wandelen hehe :9~
 
ik heb een carbon hotcam aangeschaft bij de laser stand. kreeg er 15% op. eerst aan de ene kant bij die lekker wijven, maar daar was dan ook wel meteen alles mee gezegd!! gelukkig keek ik ook ff aan de andere kant, en de gast die me daar te woord stond had er tenminste verstand van!! hij heeft me er zelfs een verkocht....

ohja, en een geel briefje gekocht voor 57 euro. mog ik een dag over het fietspad rijden.......... :]
 
Hmmm.. Niet goed gezocht dus, maar goed beurs is voorbij ik heb toch mooie laarzen (al zijn ze dus iets duurder uitgevallen dan nodig was).

Shit happens, maar ze zitten wel lekker..
 
Hmmm.. Niet goed gezocht dus, maar goed beurs is voorbij ik heb toch mooie laarzen (al zijn ze dus iets duurder uitgevallen dan nodig was).

Shit happens, maar ze zitten wel lekker..

Ik haak dan maar even in op jouw voettekst....m.b.t. je gekochte laarsje haha ;)
 
Die heb ik dus ook maar dan voor 139 pleuro's

Pas trouwens wel ff op met die laarzen, let goed op het leer tussen de "wervels" aan de achterkand van de laarzen. Ik heb al een paar mensen gehoord waarbij de "wervels" als een soort schaar je leer kapot knippen, heb bij me zelf ook s gekeken en wat zie ik....een los stukje leer. Het is allemaal garantiewerk maar let er wel op.
 
Zag trouwens nog carbon velgen liggen bij de stand van Team Holland, ze kosten maar 3200 euro per stuk maar ze scheelde zo'n 3 seconde per rondje op Assen dus heb ze meteen laten monteren op m'n Aprilia RS125 :+
 
heb nog geen foto's van wat ik heb gekocht maar
wil het toch wel even laten weten
nm.een paar mqp laarzen ,had nog steeds een paar oude aan van mijn man en dat was ik beu en heb nu echt alles nieuw.
ook nog maar een ander verings setje gekocht voor mijn hornetje
en je raad het al in de kleur paars van hyperpro maar die moet ik
daar van de week nog even op gaan halen ze zeggen dat hij dan nog beter stuurt
en dat vond ik voor 1 dag beurs wel weer genoeg!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan