Wat heb jij gekocht op de beurs? Show het hier

nou ik ben ook naar de beurs in utrecht geweest maar ben ik nou de enigste die alles een beetje duur vond?
ik vond het prachtig allemaal hoor maar ik was nog nooit in de jaarbeurs geweest en ik zet me auto op de parkeerplaats, nou toen moest ik eerst kaartjes kopen van 12 euro na een poosje gelopen te hebben had ik honger broodje 3.50 per ik heb niks te drinken genomen en gelukkig maar want ik stap in mijn auto sta ik voor een gesloten slagboom toen ik aankwam was hij echt open ooooo kost maar 10 euro om even van de parkeerplaats af te komen!!!!!!
3 keer 12 plus 10,50 voor de broodjes plus 10 euro parkeren=56.50 + benzine 30 euro=86.50 pfffffff word witte rijst eten deze week!!!!!

al met al een hele dure dag voor een arme student met aanhang, desondanks wel een helm gekocht voor me vrouwtje dat was dan wel weer een koopje!
maar ik ga er nooit meer heen!!!!!!!

de groetjes
 
maar ik ga er nooit meer heen!!!!!!!

Jammer hoor, ben er ook geweest, 3 dagen maar liefst. Tja, deelnemerskaarten he... Je hebt het nu alleen over de kosten die je maakt om er te komen en iets te eten. De spullen daar, zeker leren combi's waren prettig geprijsd hoor vond ik. Tuurlijk, je moet 't maar net mooi vinden en je maat moet ertussen hangen, maar als je goed rondsnuffelt kun je met leuke koopjes thuiskomen. Neem zelf broodjes en drinken mee, heb ik ook gedaan. En auto in de buurt geparkeerd ipv op het terrein zelf, scheelt ook een hoop eurootjes.

[me]Basia had helaas geen geld om iets nieuws te kopen :( [/me]
 
Ik heb de beurs in Utrecht nog nooit bezocht, maar maakt het nog uit v.w.b. prijzen of je de eerste dag gaat of de laatste.
 
Ik heb de beurs in Utrecht nog nooit bezocht, maar maakt het nog uit v.w.b. prijzen of je de eerste dag gaat of de laatste.

Bij mij maakt het wel uit voor twee tanktassen. Ik met die gast praten van die stand. Hij wilde 55euro hebben per tanktas. Was wel een mooi trouwens. Ik had zo iets van eens even proberen wat ik er vanaf kan halen. Na onderhandlen kreeg ik hem voor 49euro per tas. Ik met een vriend die er ook een wilde, weer verdergelopen maar we wilde eigenlijk allebei een nieuwe tanktas. Dus ik zeg tegen hem als we er nou twee kopen en die kerel van de stand 80euro bieden voor twee tassen. Zo gezegd zo gedaan. Ik met een praatje van dat hij anders die zooi weer mee naar huis moest nemen en dat hij nu zijn vrouw blij kon maken bla bla. Maar uiteindelijk we twee tassen voor 80euro.
 
deze helm heb ik gekocht:
spec1r_r_hodgson.jpg
.

ze hadden alleen mijn maat nie op de beurs :X
maar hij is wel besteld met een iridium blauw vizier erbij!! *D

Greetz GSX-Erie
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan