Wat heb jij gekocht op de motorbeurs 2009?

Status
Niet open voor verdere reacties.
14 jun 2008
29
0
Wat heb jij gekocht op de motorbeurs 2009?

Recessie? Man, wat was het druk afgelopen zaterdag. Erg genoten van de mini-bikes, waar mijn 9 jaar jonge zoon zich kostelijk heeft vermaakt. Alex en collega's: Hartstikke leuk hoe enthousiast jullie dit doen! *D

Ook de show van MotoPort vond ik wel aardig (in een grote houten ton op oude motoren rondjes rijden), jammer dat je 4 euro pp moest betalen, waarna ze ook nog eens gingen vragen om geld naar beneden te gooien (leuk was wel dat ze naar boven kwamen rijden om het briefgeld op te halen).

Enfin, mijn beurs was geslaagd:
- motorhelm (Schuberth C2)
- motorjas (Lookwell)
- broek (Lookwell)
- zomerhandschoenen
- Alpine oordopjes op maat gemaakt

:Y Wie heeft nog meer moois gekocht? :Y
 
Een broodje worst en een blikje fanta

en een broodje kroket...

allerjezust wat een dezelfde troep is er alk jaar weer te koop op die beurs, 't is ieder jaar gewoon één grote flashback, ik denk dat ik volgend jaar niet weer ga... nah ja om de gezelligheid misschien maar vind 16 euri's voor een middag slenteren toch wel veel geld.

en qua prijs maken ze ook al lekker misbruik van de naamsbekendheid die 'goedkoop' is in de volksmond... nah ik heb er niet zoveel van gemerkt hoor! Was opzoek naar een tanktas en een laagmodel motorlaars (ja, een schoen dus), niks geschikts (bedoel in feite leuk ding voor een leuke/zacht prijsje) gevonden.

hier is 't vast wel iemand mee eens...
 
en een broodje kroket...

allerjezust wat een dezelfde troep is er alk jaar weer te koop op die beurs, 't is ieder jaar gewoon één grote flashback, ik denk dat ik volgend jaar niet weer ga... nah ja om de gezelligheid misschien maar vind 16 euri's voor een middag slenteren toch wel veel geld.

en qua prijs maken ze ook al lekker misbruik van de naamsbekendheid die 'goedkoop' is in de volksmond... nah ik heb er niet zoveel van gemerkt hoor! Was opzoek naar een tanktas en een laagmodel motorlaars (ja, een schoen dus), niks geschikts (bedoel in feite leuk ding voor een leuke/zacht prijsje) gevonden.

hier is 't vast wel iemand mee eens...

een goeie tanktas kost geld. ik had de mijne voor 80 euro. en die voldeed iig aan mijn wensen.
Volgend jaar koop ik de kaartjes iig vooraf. scheelt weer iets in de prijs.
 
een goeie tanktas kost geld. ik had de mijne voor 80 euro. en die voldeed iig aan mijn wensen.
Volgend jaar koop ik de kaartjes iig vooraf. scheelt weer iets in de prijs.
80 euri :X

Dat moet wel een heeeule goede zijn. Ben op de beurs geweest en heb doppen laten aanmeten.

Voor de rest bestel ik accessoires bij Louis.de, die zijn goedkoper als op de beurs.
 
Heb een setje led knipperlichtjes gekocht, en dat terwijl ik kwam voor nieuwe laarzen en een nieuw lederen pak en een rugzak. Helaas niets wat in mijn smaak/ prijsklasse zat.

Catering laat echt te wensen over, maar dat is standaard. Te duur, te weinig, kwaliteit is bagger enz enz.

Ben er ook wel even klaar mee, in ieder geval voor een jaar! Echte koopjes kom je niet meer tegen helaas. Zoals overal moeten ook deze ondernemers geld verdienen, en dan het liefst zo veel en zo snel mogelijk.
 
Nog ff snel voor het slotje...

319670_broodje_unox.jpg


:Y

Oh ja en nog wat zooi voor mn motor, maar dat staat al in de andere topics :+
 
Een flesje pepsi

Had mijn entree kaartje gratis dus heb alleen de benzine van de heenreis moeten dokken ( was 320km rijden voor mij ) maar goed kreeg wel nog overjarige oude magazines en wegwerp oordopjes.. jeej

Ik was er alleen voor de babes maar helaas vielen die ook erg tegen, die motoren zie ik al zo vaak, boeien me niet echt :P
 
Als je 320 km rijdt om babes te spotten schiet je het doel letterlijk voorbij... kan me niet voorstellen dat je in die hele rit geen 10.000 lekkerdere babes voorbij gereden bent :+
 
Als je 320 km rijdt om babes te spotten schiet je het doel letterlijk voorbij... kan me niet voorstellen dat je in die hele rit geen 10.000 lekkerdere babes voorbij gereden bent :+
2x 7up, 1x broodje gezond, 1x broodje worst.

en....

1x leren dainese broek, en 1x leren kushkani (of zoiets, dat Japanse merk) jas.
 
Een flesje pepsi

Had mijn entree kaartje gratis dus heb alleen de benzine van de heenreis moeten dokken ( was 320km rijden voor mij ) maar goed kreeg wel nog overjarige oude magazines en wegwerp oordopjes.. jeej

Ik was er alleen voor de babes maar helaas vielen die ook erg tegen, die motoren zie ik al zo vaak, boeien me niet echt :P

heenreis van 320 km van Ittervoort naar Utrecht vind ik best knap. Ben je via Friesland gereden ofzo. Ittervoort-Utrecht = 136 km :W
 
1 keer broodje bal,
1 keer broodje unox,
2 keer 7up,
4 keer Steile Wand
1 keer oordoppen aanmeten, niet gekocht.
1 keer entrecote met friet bij la place

dat was het wel zo'n beetje

edit: 1 keer in die verrekte simulator naast de steile wand, wat n kut apparaat zeg!
 
Laatst bewerkt:
1x toegangskaart ;)
1x Xena schijfremslot
1x Alpine oordopjes (universeel, niet op maat)
1x Sidi laarsies :+
1x Rev'it jasje :]
1x broodje kroket :9~

Toen was 't wel weer genoeg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan