Wat heb jij gekocht op de motorbeurs 2018?

Ik wil misschien gaan kijken voor een jeans. Nog tips waar ik die het beste kan kopen?
 
Weet iemand of je dit jaar ook bij Alpine nieuwe oordoppen voor graatiesh krijgt als je oude niet meer voldoende dempen?
 
Ik heb gehoord dat het vaak nog best prijzig is en dat er vaak sprake is van ouwe meuk. Klopt dit?

Ik ga dit jaar voor het eerst heen, even inspiratie op doen en dan kijk ik daarna wel in de winkel.. tenzij ik nu andere geluiden hoor :p
 
Mjah, je moet er een beetje mazzel hebben denk ik.
2 jaar geleden heb ik er een paar Forma laarzen op de kop getikt voor nog geen 10 euro.
 
Ik heb gehoord dat het vaak nog best prijzig is en dat er vaak sprake is van ouwe meuk. Klopt dit?

Ik ga dit jaar voor het eerst heen, even inspiratie op doen en dan kijk ik daarna wel in de winkel.. tenzij ik nu andere geluiden hoor :p


Inspiratie zal je er hooguit vwb (motor)vakantie opdoen. En als je op kledinggebied het nieuwste van het nieuwste wilt hebben kan je beter meteen naar de winkel gaan.
Wel is het zo dat je bij oa Damen Leathers je wensen kenbaar kan maken en het daarna bij hen kan ophalen of door hen laten opsturen, en de prijs blijft hetzelfde. Maar als je er niet om geeft in een overjarig of 'achterhaald'(ouwe meuk)outfit rond te rijden kan het maar zo dat je enkele euro's bespaart. Ga er iig niet heen met de intentie dat je er wel eens even je slag zou kunnen gaan slaan.
 
Laatst bewerkt:
Inspiratie zal je er hooguit vwb (motor)vakantie opdoen. En als je op kledinggebied het nieuwste van het nieuwste wilt hebben kan je beter meteen naar de winkel gaan.
Wel is het zo dat je bij oa Damen Leathers je wensen kenbaar kan maken en het daarna bij hen kan ophalen of door hen laten opsturen, en de prijs blijft hetzelfde. Maar als je er niet om geeft in een overjarig of 'achterhaald'(ouwe meuk)outfit rond te rijden kan het maar zo dat je enkele euro's bespaart. Ga er iig niet heen met de intentie dat je er wel eens even je slag zou kunnen gaan slaan.

Is niet persé waar; kon twee jaar geleden nog van Rev'it het laatste model leren combi aanschaffen met een serieuze korting. Vaak staan de partijen (en winkels) er met kortingen die ze anders niet geven. Omgekeerd zijn er nu ook winkels waar je met korting kan kopen omdat het Motorbeurs is...

Uiteraard zijn de goedkoopste dingen de winkeldochters van een (paar) seizoen(en) geleden.
 
De vrouw heeft oordoppen aan laten meten.

En..wat waren die standgirls een partij jong/graatmager en lelijk.
Zag wel 2 leuke beursdames in een strak rood latex pakje. En dat kon ik wel waarderen :9
 
De vrouw heeft oordoppen aan laten meten.

En..wat waren die standgirls een partij jong/graatmager en lelijk.
Zag wel 2 leuke beursdames in een strak rood latex pakje. En dat kon ik wel waarderen :9
Superjong dat schijnt te moeten...............?
Lelijk kan ieder een andere mening over hebben..............?

Maar dat er altijd van die UITGEMERGELDE KARKASSEN rondlopen, is het allerergste!!
Tieten zitten er niet aan!! Het lijken wel jochies....... :? Hoezo erg mooi....... :X
Als je die meiden ziet denk je dat je in een vluchtelingenkamp in Biafra zit. :r :r
 
Setje doorwaaihandschoenen voor wènag en regenkleding met 10% korting (had winkelprijs vorige week al gechecked ;) )
Vond het toch wel weer een leuk dagje uit.
 
Stofzuigerzakken, een nieuwe dweil emmer, bakvormpjes voor koekjes bakken en een nieuwe Phillips blender! Was echt supergezellig in de Rai!
 
Stofzuigerzakken, een nieuwe dweil emmer, bakvormpjes voor koekjes bakken en een nieuwe Phillips blender! Was echt supergezellig in de Rai!
Allerlei zaken die je nodig kan hebben als de motor in de woonkamer staat?
Mss volgende keer toch maar in Utrecht uit de trein stappen! :P
 
Laatst bewerkt:
Textiel jas en broek, van €378 (actuele prijs in de winkel) naar €198 afgeprijsd. Dat is toch wel een serieuze korting vind ik zelf. Geen idee of het oude collectie is, is helemaal zwart dus blijft altijd wel "in".

Mijn oude textiel pak was nog van 20kg geleden, dus een nieuwe voor een klein prijsje was wel nodig :)
 
Dat wil ik ook laten doen. Wat was je daar voor kwijt? Dan weet ik waar ik rekening mee moet houden.
Ik heb van die siliconen plugjes van Hans Anders heten: Noizezz Ze zijn veel beter dan die Alpine parachuutjes en kosten maar een tientje. Ik heb de meest dempende gekocht. Wellicht ook iets voor jou?
 
Ik heb gehoord dat het vaak nog best prijzig is en dat er vaak sprake is van ouwe meuk. Klopt dit?

Ik ga dit jaar voor het eerst heen, even inspiratie op doen en dan kijk ik daarna wel in de winkel.. tenzij ik nu andere geluiden hoor :p

Zondag aan het eind van de dag kun je goed afdingen, alles wat ze dan nog kwijtraken is bonus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan