Wat heb jij gekocht op de motorbeurs 2018?

Stond nog op mijn lijstje. Paar tientjes eraf dus meenemen die hap.

oxford_products_oxford_rear_motorcycle_paddock_stand.jpg
 
Laatst bewerkt:
2 flesjes cola en een watertje en dat waren mijn uitgaven, zocht ook niets.

Waren motorreizen wel in de aanbieding..... :?

America reizen vond ik knap aan de prijs, en ik zag nergens een zgn beursaanbieding.

Wel ontzettend veel mogelijkheden gezien qua reizen....leuke aanbod iig en nog leuker om mee te doen als je het geld voor over heb.... :+

Zit wel eens te kijken naar USA reizen, maar ze zijn allemaal prijzig. Als je een vaste groep hebt kun je volgens mij beter zelf wat organiseren. De huur van een motor is wel erg duur; ~€100/dag ben je wel kwijt (je wilt ook geen CB500 huren ;)), vlucht van een €600-800 en hotel van ~$70-100/nacht; kortom je zit zo op €4k....

Volgend jaar overigens wel mooi weer op donderdag, niet verwacht dat het op de vrijdag ook al zo druk zou zijn. ;)

Donderdag middag geweest (was er rond 12:30-13:00) en dat is een absolute aanrader. Kunt rustig overal rondlopen en bij de motoren bij waar je intresse hebt. Nergens echt hoeven wachten ofzo.....
 
Laatst bewerkt:
2 flesjes cola en een watertje en dat waren mijn uitgaven, zocht ook niets.Zit wel eens te kijken naar USA reizen, maar ze zijn allemaal prijzig. Als je een vaste groep hebt kun je volgens mij beter zelf wat organiseren. De huur van een motor is wel erg duur; ~€100/dag ben je wel kwijt (je wilt ook geen CB500 huren ;)), vlucht van een €600-800 en hotel van ~$70-100/nacht; kortom je zit zo op €4k....

Dit heb ik een paar jaar geleden gedaan met een maatje. 800eur vlucht naar San Francisco, en vanuit daar twee HD's gehuurd voor 18 dagen. Alles zelf geregeld, overnachtingen in motels. Ik denk dat all together ik rond de 6K kwijt was.

Wij huurden HD's (want je bent in dus USA dusja :+), en hadden van te voren wat bochtige routes voorbereid. Bleek achteraf een no-go: Met die HD's zit je bij een bocht van meer dan 5 graden al gelijk met je steps en uitlaat aan de grond :+

Uiteindelijk veel doorgaande routes gepakt, interstates zoveel mogelijk van weg gebleven. Vergis je niet, ook de highways daar zijn prachtig om op te rijden. De mooiste stukken zelf vond ik Montana.

Zodra je rijd in gebieden die niet toeristisch zijn, zie je het echte Amerika en ik denk dat mensen dat ook moeten doen. Het grappige was dat wij per ongeluk op Route66 terecht kwamen zonder dat we het in de gaten hadden. We hadden het pas in de gaten toen we 's avonds in een dorpje aankwamen propvol met amerikaanse vlaggen, motoren, bordjes route 66, neon verlichting, muziek en zuipende duitsers. Toen pas zagen we het enorme contrast met de werkelijkheid en wat een toeristische kermisattractie Route66 eigenlijk was.

De VS is zeker de moeite waard, totaal 7000km daar rondgereden op een HD Road King.
 
Ben zelf 6x op vakantie geweest in de VS (waarvan 5x de afgelopen 7-8 jaar) en heb dus wel wat ervaring met de auto, zelf boeken en de kosten van eea ;). Zou iedereen ook afraden midden in juli te gaan omdat +40 graden geen pretje is op de motor.

Loop mijn mijn vader wel eens met het idee om zeg 10 dagen te gaan, maar dan vooral gericht op de mooiere stukken. Route 66 heb ik stukken van gereden (onderweg naar Grand Canyon o.a.) met de auto en het is een toeristen trap (enkele plaatsen) of saaie wegen.
Zuid Westen lijkt wel leuk, ook goed te combineren met enkele blues plaatsen (New Orleans, Memphis etc), of het Noord Westen (Washington State, Oregon)
 
Net terug met mijn zoon, top dag gehad, maar het was wel heel erg druk.

Eigenlijk naar niets op zoek, maar een setje handschoenen zou leuk zijn als ik wat moois tegen kwam.

Bij Datona lootjes gekocht, muts voor mijn zoon, ik kreeg een magneet schaaltje :t
full


Verder nog 2 setjes handschoenen gescoort, 1 leer en 1 stof, lekker voor de zomer
Van Lookwel. leren waren 3 tientjes
full

de stoffen een tientje
full


Vroeg nog als ik ze allebei nam, of er een zondag middag prijs aan zat, 3 tientjes voor beide *O* *O*

En waar ik vorig jaar hele seizoen naar gezocht heb, kwam ik nu tegen, een zomer bots muts.
Met zonne vizier.
Op de muur stond groot Jet helmen 39,-- werd netjes geholpen, en vroeg of deze 39,-- was, nou eigenlijk is deze 59,--, maar je mag hem wel voor 39,-- meenemen
full


Mijn zoon vond nog een mooi olieverf schilderij, hij heeft even met die dame gepraat, daarna door gelopen, zegt hij tegen mij, nu weet ik nog niet hoe duur hij is.
Ik beetje rond kijken, hij terug. Duurde erg lang, dus ben hem gaan opzoeken.
Zit hij uitgebreid met die mevrouw te beppen :) :)

Uiteindelijk heeft hij een heeeeel mooi prijsje gekregen (wat heeft die jongen van 11 charmes O-) O-) ) Mag er verder niets over zeggen, maar hij helemaal blij :Y :Y

Handtekening is een originele van de rijder :9~ :9~
full


Al met al veel meer dan gepland, maar heerlijk beurs dagje gehad.

Ohja, nog een beker pasta, ook hier regelde onze charmeur bij de verkoop dame een xxl portie, genoeg voor ons samen :t

Top dag, en lekker met de trein, anders was dat schilderij wel een uitdaging geworden.
 
Laatst bewerkt:
Mooie aankopen zeg!!
Met name die handschoenen zullen jou plezier geven.
Fijn dat jullie een mooie dag hebben beleeft.
Hoe was het met de drukte?
Kon je over de koppen heenlopen, of viel het mee?
Vr gr
 
Zijtassen gekocht van www.deemeed.com. Ontzettend aardige lui uit Polen. Prachtige Cordura tassen met €30 beurskorting en dan nog €10 extra.
Ze geven 30 jaar garantie! Die krijg ik niet meer op.
Daarnaast gaf hij ook nog leuke adviezen over routes in Polen. Daar goede vrienden van ons volgend jaar terugverhuizen naar Polen na 25 jaar Nl, een goede reden om dat op de lijst te zetten.
 
Ik heb nu toch maar eens oordoppen op maat besteld bij Alpine.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie dag gehad met m'n pa en nog een broek en jas kunnen scoren. Verder hebben we nog voor de helft van het aankoopbedrag van de broek en de jas het e.e.a. gegeten en gedronken :P
 
Vmax patch en 4 halve liters bier. Ogen ook de kost gegeven. Wat een lekkere wijven hebben ze vandaag losgelaten in het wild... :}
 
Maat van me van me, naar huis met 4 tassen vol, zn eerste set kleding en helm voor straks.
Ikzelf naar huis met zo'n 3 zijdig kettingborstel ding ( tja hoe heet ie nou ) van 7,50 '( '(
 
Vmax patch en 4 halve liters bier. Ogen ook de kost gegeven. Wat een lekkere wijven hebben ze vandaag losgelaten in het wild... :}



Besef je wel dat dat vast niet de bedoeling van mevr. 'Zenuwlijer' is als ze zegt dat jij wat ruimer moet gaan denken..?

:+
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, nee, gelukkig niet. En wat betreft de nickname... Die klopt gewoon. O-)
 
Een 2-delig leren pak voor 199,- Mocht het bevallen dan is het mooi meegenomen, mocht het niks zijn dan valt de financiële schade mee :+
 
Topdag gehad!!!

Honda en Triumph waar waren jullie?????

Hoewel er minder stands waren vond ik het een erg geslaagde beurs, lekker gekeken naar het vrouwlijk schoon en de motoren, de Kawa Z900RS vond ik erg geslaagd!
Mijn eigen natje en droogje meegenomen maar toch nog een flesje water gekocht voor 6,60 gulden.....
Verder nog een mooi breierdeck weten te scoren:
fleecejackrideheren_2__36027.1507746070.jpg

Viel me alles mee kwa drukte, kortom; Topdag!
 
Dit is de reden van de afwezigheid van Honda..

Honda verkiest roadshow boven Motorbeurs Utrecht
17 februari 2018
De Motorbeurs Utrecht begint z'n glans te verliezen. Steeds meer dealers en importeurs haken af en trekken hun eigen plan. Zo ook Honda, dat ervoor heeft gekozen om in plaats van de MBU de nieuwe modellen bij de dealers te presenteren.


De eerste 2018 Honda modellen zullen bij de deelnemende Honda dealers, verdeeld over het land, gepresenteerd worden. Daarbij hebben we 't over de nieuwe Gold Wing Touring Deluxe, de Africa Twin Adventure Sports en de nieuwe CB1000R.

Nu is Honda daar zoals gezegd niet de enige in, ook Triumph heeft een roadshow verkozen boven de MBU, maar het was wel handig geweest als Honda de data van die roadshow had gecommuniceerd.

Nu weten we alleen dat de primeur naar Ten Kate Motoren in Nieuwleusen is gegaan, die de motoren van 22 t/m 24 februari zal hebben staan. Voor wat de andere data van de roadshow betreft zal je de website van Honda zelf en van de Honda dealers in de gaten moeten houden.

Motorfreaks - Honda verkiest roadshow boven Motorbeurs Utrecht - details
 
Laatst bewerkt:
Een led lamp voor de intruder en een buff voor deze koukleum. Heb me verlekkerd aan de elektrische gerbings en ze op m'n verlanglijstje gezet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan