Wat heb jij gekocht op de motorbeurs 2018?

Led achterlicht voor mijn 'poes'.
De mannen hadden een hele berg lichten bij, uiteraard weer niet
wat ik wilde hebben.
Wordt nu opgestuurd O-)

Verder, na 2uur lichtelijke agressie maar weer pleitte
gegaan.
Prijzen gingen nergens over
vb:
VFR750 RC36II €2500,- -O-

WTF???

Misschien zat er wel verborgen goud in de tank???

ik vond dat juist wel grappig.. al die belachelijke prijzen.
 
Ah ja, daar had ik mijn universele van, prima dingen. Ik had me van tevoren even moeten verdiepen in wat er zoal stond aan gehoorbescherming en de prijzen daarvan, ik ben vooral gevoelig voor mooie praatjes :')

Muziek in de oren van mannen 8-) }) :+

Welke heb je nu genomen dan?
 
vb:
VFR750 RC36II €2500,- -O-

WTF???

Misschien zat er wel verborgen goud in de tank???
_O- _O-
Ja inderdaad!
Ben toevallig beginnend zoekende naar precies zo'n type motor. Dat was de enige die ik heb kunnen vinden op de beurs.

Toen ik die prijs zag...
most-of-the-time-it-just-looks-like-your-eye-is-bulging-photo-u3
 
Muziek in de oren van mannen 8-) }) :+

Welke heb je nu genomen dan?

De Noizezz. Scheelt ook dat ik nog totaal niet thuis ben in de motorwereld, ik vind 't moeilijk inschatten wat een schappelijke prijs is. Nou zijn oordoppen nog niet direct alleen aan motorrijden gelinkt, maar zoals hierboven genoemd wordt, een motortype met een prijs erbij... Ik zou 't niet weten of dat normaal of duur of goedkoop is. En ja, dan kun je me behoorlijk wat wijs maken :')
 
Bitset van wera (met gratis bier opener :}
Ook een bitsetje gekocht (kneiter duur trouwens, maar heerlijk gereedschap).

belt_2.jpg


Daarnaast nog een proefabonnement op Motoplus en wat bier+gehaktbal. Was nog aan het rondkijken naar een leuke occasion, maar de prijzen waren dusdanig hoog dat ik niet eens in de verleiding gebracht ben.

Verder wel op wat verschillende motoren kunnen zitten, de nieuwe Z900RS, KTM 790 en Royal Enfields gezien. Al met al een leuke dag, tikkeltje te druk maar dat weet je. Hoef inderdaad niet elk jaar er naar toe, maar het is om de hoek.

De Husqvarna Vitpilens gemist kom ik nu achter :P. Ach, zijn toch te duur.
 
Laatst bewerkt:
De Noizezz. Scheelt ook dat ik nog totaal niet thuis ben in de motorwereld, ik vind 't moeilijk inschatten wat een schappelijke prijs is. Nou zijn oordoppen nog niet direct alleen aan motorrijden gelinkt, maar zoals hierboven genoemd wordt, een motortype met een prijs erbij... Ik zou 't niet weten of dat normaal of duur of goedkoop is. En ja, dan kun je me behoorlijk wat wijs maken :')

Normale prijs voor een setje op maat gemaakte oordoppen is rond de 100 euro ;)
 
Normale prijs voor een setje op maat gemaakte oordoppen is rond de 100 euro ;)

Ach, dan is 104 euro voor de doppen inclusief verzekering zo beroerd of niet... Ik mag, als ik ze binnen heb, ook nog laten checken of ze helemaal goed aansluiten, zo niet, mag ik kosteloos een nieuwe aan laten meten.
 
Audisafe was 70€ (80€ voor harde) maar dan geen verzekering. Wel 3 maanden lang gratis de filters ruilen voor zwaardere of lichtere demping.
En 8 weken levertijd, dat viel wel wat tegen.
 
Ook een bitsetje gekocht (kneiter duur trouwens, maar heerlijk gereedschap).

[afbeelding]

Ik heb deze meegepakt:
wera-wer057434-30-piece-assorted-screw-driver-bit-set-pid46489_1.jpg


Goede verkoper daar. Ik stond te kwijlen bij de bekende inbussetjes maar vond het toch iets te duur om tijdens een dure verhuizing te kopen. Maar meneer de verkoper was wakker genoeg om te snappen dat je tijdens een verhuizing wel bitjes nodig hebt voor de accu tol :P :Y

15 euro voor 30 bitjes is zelfs nog best schappelijk... koop maar eens twee kruiskopjes bij de lokale bouwmarkt.
Vooral als je je bedenkt dat ik een jaar of 8 geleden een setje schroevendraaiers heb gekocht van Wera en na 8 jaar redelijk intensief gebruikt hebben ze uiteraard lichte gebruikssporen maar grippen ze elke schroef nog perfect. Als er iets stript is het de schroef, niet mijn draaiers :t

En deze dus als presentje gekregen:
10002868_630_ANW02_FR_12.JPG


Kwam deze pas geleden op louis tegen en had hem bijna gekocht. Blij dat ik me nu de 5 euro bespaard heb.
 
Helemaal niks, zelfs geen eten of drinken.

Wel gekeken naar een broek maar dat is nog een hele klus. Ik ben niet zo groot en de meeste broeken zijn óf te lang óf bstemd voor mannen met een bierbuik of dikke reet. Of beiden zo lijkt wel 🤔

Ook nog naar een nieuwe helm gekeken, wil nu wel een integraal eigenlijk. Helaas zitten veel helmen niet zo lekker. Te strak om de nek maar te wijd bovenin of omgekeerd. Of ik vind ze gewoon niet mooi.
 
2 philips H7 led lampen en een doubletronics kastje.
Zodat beide lampen op mijn honda gaan branden.
Was ik altijd al naar opzoek.
Nu hadden ze een mooie beurs aanbieding, en een goede verkoper die wist dat ik er opzoek naar was.
 
De Noizezz. Scheelt ook dat ik nog totaal niet thuis ben in de motorwereld, ik vind 't moeilijk inschatten wat een schappelijke prijs is. Nou zijn oordoppen nog niet direct alleen aan motorrijden gelinkt, maar zoals hierboven genoemd wordt, een motortype met een prijs erbij... Ik zou 't niet weten of dat normaal of duur of goedkoop is. En ja, dan kun je me behoorlijk wat wijs maken :')
Ik heb bij alles wat ik verder nog gekocht heb even een Google momentje gedaan voor de prijzen. De handschoenen die ik kocht waren net zo duur als de goedkoopste shop op internet. Maar wilde ze liever meteen hebben.

Wat kostte de Noizezz? Ik heb bij de anderen niet eens naar prijzen gekeken. Enige wat me nog interessant leek was met ingebouwde speakers en microfoon voor bluetooth.
 
Laatst bewerkt:
Goede verkoper daar.

En deze dus als presentje gekregen.
Dat probleem had ik ook: "Zo, dat is duur. Doe maar".

Ben laatst lang bezig geweest met een doorgedraaide bout omdat ik het goedkope bitje van de momentsleutel had gebruikt die gaar was. Met Wera nooit geen last van gelukkig. Kreeg er ook nog zon bieropener bij, altijd makkelijk :).
 
Ik heb bij Alpine laten aanmeten. Eigenlijk vooraf al besloten daar te gaan kijken, bij de andere niet echt meer gekeken ook.

Om Alpine nog iets verder op te hemelen: Vorig jaar aan laten meten en dit jaar lektest laten doen. Rechts was al vrij snel opnieuw gemaakt vorig jaar, maar nu bleek de linker toch echt noet goed af te dichten en ook daar voor garantie een nieuwe afdruk voor gemaakt. En kreeg ook nog een setje Motosafe doppen mee. Voor bij de verzameling zeg ik dan maar. Want die passen niet goed in mijn oren, althans, om ze eruit te krijgen heb ik iemand met lange nagels of een punttang nodig. Dus heb ik op internet een assortiment schuimdopjes gekocht om te overbruggen.
 
Dan heb je dus mogelijk een jaar lang met een lekke oordop gereden. Jij hebt hem nog laten testen, hoeveel mensen doen dat niet.
Die krijgen hem na bestelling op de beurs per post opgestuurd en red je er mee.
 
Wat heb ik gekocht.

Een Rica jas
Motorbroek met thermo voering
Helm

Oordoppen op maat laten aanmeten
Die worden over x aantal weken opgestuurd.

Ik vond het erg leuk om de motorbeurs te bezoeken. Ik moet zeggen dat ik degenen die op dit forum over de beurs hebben zitten zeiken, volgende keer gewoon hun negatief gepruttel voor zich kunnen houden.
Vind je het druk en commercieel? Dan moet je er niet heen gaan.


Overigens:

Mijn vriendin wilde een eerste motorles doen bij die Bovag 'try the bike'. Mijn vriendin is vrij groot (niet moddervet, maar gewoon een grote vrouw), en ze konden geen passende broek voor haar vinden. Daarom mocht ze niet meedoen aan de proefles. Heel zwaar teleurgesteld zijn we weer vertrokken. Erg jammer dat.

Heeft de verdere motorbeurs pret niet bedorven trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan