Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeff 1089

Die hard MF'er
16 jul 2011
504
0
30
Mijn broer zijn XJ550 weer lopend gemaakt....

Lekker zo'n Lazer pijp!!

[youtube]wENfquIkKw0[/youtube]

Mens

MF veteraan
Donateur
13 jan 2011
8.993
1.501
Spijt dat ik der niet mee ben weggeweest toen ik wakker werd en het zonnetje nog scheen.
Was anders behoorlijk koud hoor, vanochtend...... tijd voor andere handschoenen......

Maar moest even de nieuwe uitlaat uitproberen, lekker geluidje, niet te overdreven

___Ray___

MF veteraan
22 feb 2006
7.117
208
Vrijdag gewassen en vandaag even in de was gezet en alu delen ingespoten met S100 anticorrosie.
Verder de duo voetsteunen eraf gehaald want die zijn klote schoonmaken na de wintertijd.

wijx

MF veteraan
11 jun 2008
2.358
0
36
Leiderdorp
spiegel links en rechts omgedraaid zodat de motor ongeveer 10 cm smaller is. Begon irritant te worden in de file.

SavagePielk

MF veteraan
5 apr 2005
6.597
11
34
Leiden
Bezoek site
mag gisteren ook? :+ preventief de benzineleidingen vervangen (zaten bij de uiteinden wat scheurtjes), alles gepoetst en het nieuw overtrokken zadel weer geplaatst :Y daarna liefdevol opgepoetst, om hem snoeihard weer door de bagger te trekken op weg van Zoetermeer naar Leiden :+ erg lekker gereden, blijft uitdagend rijden in dit weer.

dls

Die hard MF'er
23 jun 2011
342
0
bedacht dat ik em nog af moet tanken voor de winter en gekeken of ze er nog stond toen ik in de schuur moest zijn. That's it

Marc_86

Die hard MF'er
13 jun 2011
308
0
Utrecht
Ik heb gekeken hoe ze zielig onder der hoes stond, al twee dagen lang, terwijl ze eigenlijk nog gewassen moet worden :( Mja dan rijd ik maandag naar mn werk en is ze weer vies...

Kcid1100c

MF veteraan
1 dec 2007
6.563
175
64
Zuid Holland
Naar hem gekeken terwijl ik wat kluste in de garage en gedacht: wanneer heb ik tijd en is het weer ook goedgenoeg om eens lekker te sturen?

vr6piloot

MF veteraan
13 mrt 2005
11.311
0
saen
mag gisteren ook? :+ preventief de benzineleidingen vervangen (zaten bij de uiteinden wat scheurtjes), alles gepoetst en het nieuw overtrokken zadel weer geplaatst :Y daarna liefdevol opgepoetst, om hem snoeihard weer door de bagger te trekken op weg van Zoetermeer naar Leiden :+ erg lekker gereden, blijft uitdagend rijden in dit weer.
vooruit :+

Status
Niet open voor verdere reacties.