Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 3 alweer!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Knipperlichten op m'n nieuwste aanwinst (XT600) gezet. Ik had ze er los bij gekregen. Er zat geen knipperautomaat (knipper relais) meer op de motor, ik had nog wel eentje liggen. De stekkertjes van de kabelboom pasten daar niet op, dus zelf een "verloopstekker" gesoldeerd en... het werkt gewoon in 1 keer. Zo lekker is dat, als je iets repareert met oude meuk die je nog hebt liggen! :9
 
Laatst bewerkt:
Vanavond mijn zadel met suede bekleed.

Afgelopen weken oa hyperpro vering laten monteren,een gefreesd aluminium zwart gecoate pedalenset gemonteerd,duosteps verwijderd en andere uitlaatsteun besteld en gemonteerd.
Kentekenplaat kleiner gemaakt.
Gesinterde remblokken gemonteerd.

En straks effe voor de winterklus een set Hel remleidingen bestellen en goeie waveschijven.
Zit ook te wachten op mijn donkere kuipruit.
Wellicht nog eens kijken of er andere voor en achter remcilinders te krijgen zijn.
 
Eigenlijk weer hetzelfde als vorige week. BRAVOK (alleen ketting moest gesmeerd) en eens goed gekeken hoe vies hij is.

Over een paar weken kan ik er echt niet meer onderuit en moet hij eerst schoongemaakt worden voordat hij pekel-klaar gemaakt wordt.
 
Gisteren nieuw stuurtje bevestigd, vandaag (in de regen B|) getest ... Stuur is lager en breder, wel ff wennen maar beter dan het kromme stuur :P.
 
Deze beauty
full

voorzien van dit
full

ben net klaar met montage! *D
 
Ik heb gisteravond m'n motor nog uitgescholden, bleek dattie het nodig vond om alle benzine te laten lopen, heel de garagevloer onder de benzine.
Straks ff kijken waarom ie niet zindelijk is, ik denk dat het aftappunt de geest heeft gegeven.
 
De knoop doorgehakt en een anti vrouwenkap gekocht, voetsteunen verwijderd en kap gemonteerd *O*
 
Even ge aaid zodat hij weer schoon is, ff tegen gepraat en toen gestart en wat rondjes op t erf gereden en toen weer binnen gezet, ook mn botsmuts weer voorzien van spiegel vizier en compleet schoongemaakt
 
Aan de motor niets gedaan, ben wel de schuur aan het opruimen zodat de 1000 van mevr. tuthola naar binnen kan. Onder de 20 graden rijdt zij niet dus die kan voorlopig naar binnen tot augustus...
 
Gister nog 80 km gereden, daarna de tank tot de nok toe gevuld voor de winter. Rijden zal er de komende tijd niet meer van komen verwacht ik.
 
Andere hendels gemonteerd, andere handvatten en zojuist nog even het gaskabelhuis gefatsoeneerd en de kabels ietwat gesmeerd :P
 
kleppen gecontroleerd. Stonden na 13.000 km nog goed.
Carburateurs synchroon gezet, was nodig.

Morgen "testrijden" naar het werk en kijken of hij weer mooi loopt.......


oh ja, ook nog de draden van de Gebring handschoen maar weer aangebracht en de voering in de jas en broek gedaan. Dan ben ik winterklaar. Volgende week de motor nog en dan kan ben ik klaar voor de pekel en kou.
 
Laatst bewerkt:
gister na klein ritje a 500km ff de ketting van mn cbr ingespoten:) en vandaag de motor hoes dr overheen gedaan. Voor als ie het koud krijgt in de garage...volgend weekend ff poetsen en schoonmaken en klaar maken voor de winter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan