Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 4!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, ik moet ook schuiven als ik aan een motor wil werken hoor, de reden is wel duidelijk denk ik _O-

[afbeelding]

Ouwe foto, scooter is weg en BSA choppertje staat ff in andere schuurtje, MZ heeft weer zijspan, Hyosung is weg ( heb nu voor ww een K 75 die altijd buiten staat )

;)
eigen museum ;)
 
:W

Gelukkig zit ik ergens tussen de 2 getoond ruimtes in.

pakweg 3 bij 6 meter. Moet het wel delen met stellingkasten, werkbank, koel en vrieskast en 2 fietsen.
Maar zalig als je motor veilig binnen staat!
Denk dat ik ook aan die afmetingen zit :Y
full


Ruim zat om te sleutelen :P
[afbeelding]
ik doe meeste buiten, de reden is wel duidelijk denk ik '(
Ach, ik moet ook schuiven als ik aan een motor wil werken hoor, de reden is wel duidelijk denk ik _O-

Foto-JXSBV3XG-G.jpg


Ouwe foto, scooter is weg en BSA choppertje staat ff in andere schuurtje, MZ heeft weer zijspan, Hyosung is weg ( heb nu voor ww een K 75 die altijd buiten staat )

;)
:o

:9~

:}
 
Ik kwam net thuis uit mijn werk en liep door de garage langs mijn ZZR die onder de motorhoes in de winterstalling staat.

Ik kon me niet bedwingen en heb de motorhoes eraf gehaald om even te kijken hoe hij erbij stond. Toen toch maar even gestart en daarna was er geen houden meer aan!

Ben net terug van een ritje van 40km :]

Wauw wat heb ik dat gemist die anderhalve maand '(
 
Ach, ik moet ook schuiven als ik aan een motor wil werken hoor, de reden is wel duidelijk denk ik _O-

[afbeelding]

Ouwe foto, scooter is weg en BSA choppertje staat ff in andere schuurtje, MZ heeft weer zijspan, Hyosung is weg ( heb nu voor ww een K 75 die altijd buiten staat )

;)
_O-
 
Wat ik gedaan heb aan mijn motor vandaag, gewoon zoals elke dag mee naar mijn werk gereden en terug.
Uiteraard zonder gespot te worden!
 
Ach, ik moet ook schuiven als ik aan een motor wil werken hoor, de reden is wel duidelijk denk ik _O-

[afbeelding]

Ouwe foto, scooter is weg en BSA choppertje staat ff in andere schuurtje, MZ heeft weer zijspan, Hyosung is weg ( heb nu voor ww een K 75 die altijd buiten staat )

;)
Poe jij hebt het wel zwaar zo te horen :Y

2 weken geleden (laten doen) van straat trim naar circuit trim omgebouwd.

2de week van januari stepjes van alpharacing erop...:)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wauw *O* :9~
 
Knipperlichten deden het niet meer.
Eerst maar eens gekeken naar de zekeringen, maar die waren allemaal top.
Toen de relais geprobeerd, en die was kapot.

Nieuwe relais gehaald en ingebouwd en hij doet het weer.
Jammer dat voor zoiets kleins heel de tank eraf moet (en het zadel en het zijpaneel....)
 
Knipperlichten deden het niet meer.
Eerst maar eens gekeken naar de zekeringen, maar die waren allemaal top.
Toen de relais geprobeerd, en die was kapot.

Nieuwe relais gehaald en ingebouwd en hij doet het weer.
Jammer dat voor zoiets kleins heel de tank eraf moet (en het zadel en het zijpaneel....)

Doet me denken aan de brommer die ik had, ook iedere keer gezeik, hele zooitje eraf om een bougie te plaatsen bv.... B|
 
Laatst bewerkt:
Doet me denken aan de brommer die ik had, ook iedere keer gezeik, hele zooitje eraf om een bougie te plaatsen bv.... B|

Wat het nog "leuker" maakt.
Na nog geen 3 straten gereden te hebben stopte die er weer mee |(

Dus maar weer een nieuwe besteld.
 
Nieuwe type bridgestone banden S20 onder m n blade laten leggen. (jaja 16 inch :} )
En mn motorolie vervangen , kan ze er weer ff tegen :9
 
Wat het nog "leuker" maakt.
Na nog geen 3 straten gereden te hebben stopte die er weer mee |(

Dus maar weer een nieuwe besteld.

Wel het juiste relais dan?
Heb je er andere knippers op gedaan? Weerstanden, waardes, spanningen en weet ik wat allemaal. LED knippers hebben n ander weerstand nodig (toch??) bijvoorbeeld :Y
 
Weten jullie nog ??

Setje carbs van de Kawa Z1000 die meer dan 8 jaar stilgestaan heeft:

Foto-W8HFOWJV-G.jpg


Zo zien ze er nu weer uit. Na een paar rondjes in de ultrasoon en een keer mee in de wasmachine zijn ze weer keurig schoon en alle kanalen weer gangbaar. Ook de vastzittende vlotternaald van # 2 is keurig onbeschadigd uit z'n zitting gekomen

*O*

Foto-Q6NMED4L-G.jpg


Morgen alles weer in elkaar zetten.

Vandaag ook de voorwielas binnen gekregen maar blijkbaar zijn er verschillende types. Degene die ik nodig heb is 17 mm dik en die ik binnen kreeg is 20 mm dik.
ff contact opgenomen met de verkoper en die wist ook niet dat er meerdere types zouden zijn en gaat morgen ff kijken of hij de juiste ook heeft liggen.

Nog ff onderste balhoofdlager kopen en als de as binnen is kan de voorvork ook weer in elkaar.
 
wat ik heb gedaan? ik heb de hoop opgegeven dat ik mijn motor voor de lente zelf zou gaan repareren.
ik heb m lekker naar de garage gebracht!
mag de beste man meteen eens naar die rare olielekkage gaan kijken die ik zelf niet snap, laat staan dat k m zelf kan repareren.
en nu ga ik hopen dat ie klaar is voor zaterdag, dan wil ik er weer eens lekker een flink stuk op gaan rijden! (maar natuurlijk niet voor ik veel te veel geld aan de garage heb betaald, maar ja....)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan