Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Laser hotcam demper ingekort.
33yqm45.jpg

2zhp99v.jpg

1zq3seo.jpg

abhxd4.jpg

Maakt een stuk meer geluid:Y
 
Carbus uitegkuist van de project cb500. Had het beter niet gedaan ze waren kraaknet :') Maar goed zo leren we bij.

Rubbers bestellen en terug in mekaar flansen. Dan heel de de koeling er afzwieren.
 
Zondag begonnen met de oude NTV netjes te maken. Knapt er aardig van op:
1551168521824.png

1551168433655.png


En ook nog maar ff een nieuw remschijf en blokken voor
 
_O-
Blijft 't potje lekker warm? ;)
Beetje MotoGP stijl, bij lekken blijft er ook nog iets in de sok. :+
Vorig jaar heb ik e.a. al eens moeten uitleggen op Zandvoort, mijn voorganger had zo'n sok, de penningmeester en mensen van de keuring vroegen zich af waarom hij dat er omheen had. :?

Vroeger op mijn ZX-10R had ik er eentje van Nike met motivatiepraatje, Just do it. O-)

DSC_0071.jpg
 
Vandaag valdoppen gemonteerd op de S1000r. Fijn als je zelf goed gereedschap hebt om alles uit te kunnen voeren.
 

Bijlagen

  • Valdoppen.jpeg
    Valdoppen.jpeg
    154,2 KB · Weergaven: 12
The stripping continues. Had deze gekocht voor 350 euro. Helaas komen nu wel wat meer mankementen naar boven. Vooral roest en bricolage. Ook de kroonplaat is kapot B| Maar we leren bij! Allemaal nieuw voor mij :9

IMG-20190227-WA0009.jpeg



Hoe ontroesten jullie oude delen ? Chemische producten zoja welke ?
 
Laatst bewerkt:
Ook hier een tevreden ANWB klant. Echt een aanrader, inderdaad bij de lekke banden is het verdomd handig dat ze 'm proppen en met lucht vullen, maar ook een keer startproblemen vanwege een defecte accu, en ook daar keurig en snel geholpen.

Wat mij betreft mogen ze wel per direct stoppen met dat kansloze maandelijkse clubblad.

Je kan gewoon aan de ANWB vragen om dat kansloze blad niet meer op te sturen, heb ik ook gedaan en sindsdien geen blad meer gezien :)
 
  • Leuk
Waarderingen: HCx
Terug
Bovenaan Onderaan