Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Nu nog een keer met 1200-1400 nat schuurpapier er overheen en oppoetsen met commandant en je bent ook van dat licht zichtbare "sinaasappelhuid" af :t

Klopt wat je zegt. Maar ik laat eerst het spatbord een weekje liggen om uit te harden, daarna met korrel 2000 overheen en dan de commandant en wax.
 
Resize-of-dapp.jpg


Vandaag de zundapp uit de berging gehaald..even snel met een lap het stof van het hele lange stilstaan er af geveegd..
Daarna 2 keer de kickstarter naar beneden getrapt en het blokje kwam zonder morren weer tot leven :}
Gaat zo dadelijk een ritje woon/werk doen :t
 
Gisterenkwam de oplader binnen net als de nieuwe remblokjes. Mocht ik er vandaag nog energie voor hebben dan gooien we ze er nog even op. Oplader heeft ook een schakelaar dus we zullen zien of ik lui of praktisch ben 😅
 
Gisterenkwam de oplader binnen net als de nieuwe remblokjes. Mocht ik er vandaag nog energie voor hebben dan gooien we ze er nog even op. Oplader heeft ook een schakelaar dus we zullen zien of ik lui of praktisch ben 😅

Zelf even aan de oplader gaan hangen :+
Zitten die remblokjes er daarna ook zo onder :t
 
Resize-of-dapp.jpg


Vandaag de zundapp uit de berging gehaald..even snel met een lap het stof van het hele lange stilstaan er af geveegd..
Daarna 2 keer de kickstarter naar beneden getrapt en het blokje kwam zonder morren weer tot leven :}
Gaat zo dadelijk een ritje woon/werk doen :t
Resize-of-dapp.jpg


Vandaag de zundapp uit de berging gehaald..even snel met een lap het stof van het hele lange stilstaan er af geveegd..
Daarna 2 keer de kickstarter naar beneden getrapt en het blokje kwam zonder morren weer tot leven :}
Gaat zo dadelijk een ritje woon/werk doen :t

Is het een KS80 met watercooling of een KS50 waar later een WC-setje opgezet is.

Hoe dan ook, het is een gaaf ding.
 
Net even mn ketting staan spannen op de P van t kantoor. Komen er een paar kantoorknapies langs 'doet ie het niet meer?' 'O jawel hoor, sta alleen even de ketting te spannen. Onderhoud he' 'O ik dump hem altijd bij de garage voor onderhoud, t is een lease bak'. Die wil ik wel eens met panne zien staan 😂
 
Is het een KS80 met watercooling of een KS50 waar later een WC-setje opgezet is.

Hoe dan ook, het is een gaaf ding.
Het is een KS50 met KS80 blok....er zijn ook wel 50cc blokjes met waterkoeling maar daar past geen 80cc cilinder op..maximaal 70 en dan ook enkel luchtgekoeld.
De cilinderbouten in dit blok hebben een grotere steek dan het 50 cc blok dus dat is onderling niet uitwisselbaar.
 
:oWaarom zo vaak olie verversen? Goed onderhoud is belangrijk, maar 3x op 500km lijkt me wel wat veel :P. Als ik dat naar mijn auto zou vertalen zou dat wekelijks zijn :P
 
:oWaarom zo vaak olie verversen? Goed onderhoud is belangrijk, maar 3x op 500km lijkt me wel wat veel :P. Als ik dat naar mijn auto zou vertalen zou dat wekelijks zijn :P
Als het straks droog is dan krijgt die op zijn flikker op Zandvoort. O-) :]

En ik zit in een goede flow.. verversen in mei, juni en (nog net) juli. :Y

Over een paar weken moet ik gedwongen van adres verkassen en dan zal het er even niet van komen.
Kan nu in één handeling van twee motorfietsen (ja, er krijgt er nog één een VIP behandeling) een auto vol flessen e.a. inleveren bij de milieustraat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan