Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Net als de 363 andere dagen per jaar, niets *D:+ Of telt ermee rijden ook? Dan doe ik er zo'n 150 dagen per jaar wel wat mee *O*
 
Luchtfilter schoon geblazen (2seizoenen niet naar omgekeken) en oliepeil gecheckt.....

DADBA3FC-422F-49A2-895C-8C0E410EF595.jpeg
 
T20 21/5W lamp vervangen, wat een gepiel om de lamphouder weer zijn plaats te krijgen in een onmogelijke ruimte van de vfr achterlicht unit... |(

Maar goed, ik me niet laten kisten en tis gelukt in het zonnetje op de oprit...
 
Toch maar een blikje redbull drinken, kun je die er weer omheen spannen ;)

Vandaag met de motor toch maar weer de witte kentekenplaat opgehaald die ik op de motoraanhanger had laten zitten van de zaak waar ik de motor heb gekocht.

Gister een motorforum (Deventer en omstreken) sticker op het kenteken geplakt. Die had ik nog liggen, en het bestelformulier doet het niet.

db
 
WAt Migilo zegt klopt echt wel.
Het gaat daarbij dan wel om Carbon dempers, die verbranden plaatselijk op plekken waar de demperwol is weggebrand.
En uiteindelijk knalt er dan ineens een gat in de Carbon demperhuls.
 
WAt Migilo zegt klopt echt wel.
Het gaat daarbij dan wel om Carbon dempers, die verbranden plaatselijk op plekken waar de demperwol is weggebrand.
En uiteindelijk knalt er dan ineens een gat in de Carbon demperhuls.
Ik geloof het gelijk, maar dat is dus iets heel anders dan wat er aan de hand is in de post en foto van de metalen dempers van @FreekRR waar hij op reageert ;)
 
Ketting gesmeerd +/- 500km gereden sinds de vorige keer, en achtervelg gelijk schoongemaakt. Vandaag was verder voor mij en motor een rustdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan