Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Aansluiting gemaakt voor de Gerbingvest voor de madam, zoveel mogelijk panelen eraf en alles onderhuids eens goed doorgeblazen. Man, daar kwam wat onderuit! Daarna de bus Ekowax genomen en de buitenkant onderhanden gepakt. Dag was te kort dus morgen maar verder. Ook nog blauwe ledverlichting geplaatst bij de luidsprekers. Bij RAD ook nog een opbouwsigarettenaansteker besteld zo kan ik mijn waterkoker aansluiten en hebben we altijd warme drank! Nodig? Nee. Kan het ja. 😛

Fotootje van de led in de speakers.
Led in de speakers.jpg
 
Laatst bewerkt:
327041392_900180521023685_2669773862175386616_n.jpg


328617332_842222216847117_95344140959342939_n.jpg


Toevalling heb ik zo'n zelfde motor in dezelfde kleur en met dezelfde uitlaten. Maar die uitlaten zijn niet zo mooi meer en aan een is gelast. Dus ik dacht: laat ik een set nieuwe bestellen.

Maar......................................wat denk je? 1250 dollar ex verzendkosten.
Als je tijd te veel hebt, en zelf een beetje kan lassen en poetsen, zelf maken.
Het kopiëren van deze set is niet zo moeilijk.

Maar de prijs opzich vind ik meevallen.
Vakwerk kost nu eenmaal knaken🤷‍♂️
 
Een LED koplamp gemonteerd van Osram in de te dure koplampbehuizing.
Voor een keer terug de KTM buiten gehaald na een 3-tal maanden er niet mee te rijden :)
Toch nog steeds een leuk beestje van een fiets. Bandjes moeten nog rond gereden worden want nu ligt het nog nét iets te glad...

Kan niet wachten tot ik m'n Tuono heb afgehaald :o

20230201_172145.jpg
 
En? is het wat?
Ik gebruik zelf Peek Polish, ben daar ook wel tevreden over.
Ja het glimt goed, alleen lichte krasjes krijg ik er niet mee uit lijkt wel... misschien eens proberen met een polijstbal op schroefboormachine, al is dan misschien weer te veel geweld... breng je peek polish met de hand aan?
 
Operatie balhoodlagers / beurtje / voorvorkpoten gestart..
 

Bijlagen

  • IMG-20230203-WA0006.jpeg
    IMG-20230203-WA0006.jpeg
    266,2 KB · Weergaven: 77
De Beta weer eens aangetrapt na een paar maanden stilstand en wat rondjes door de buurt heen geplofd - man man man wat is tweetakt toch heerlijk, dat geluid, die geur, ik ben weer helemaal vrolijk !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan