• Hallo,

Je ziet deze melding omdat je onze banners blokkeert. Motor-Forum kan alleen maar bestaan dankzij inkomsten uit advertenties. Vandaar ons verzoek om Motor-Forum te "whitelisten" in je bannerblocker.

Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Moechy

MF veteraan
4 jun 2012
1.611
23
25
Zwijndrecht - antwerpen
Vandaag men radiator van de tiger 1050 gedemonteerd en binnengebracht om te herstellen. Geperforeerd door een steentje of iets, waardoor ie af en toe men schoen onderpistte.
Voordeel is wel dat ineens mijn koelvloeistof vernieuwd is zo. ( of is het thee? :p )

RL71

Die hard MF'er
13 jun 2014
731
0
47
Noord Holland
Bezoek Site
Had al gereageerd dat ik het een mooie oplossing vind. Toen onze kapstok vorige week naar beneden kwam met de motorpakken, zijn we naar de Hornbach gegaan en hebben we voor deze oplossing gekozen in de gang. De haken voor de jassen hangen normaal naar beneden (minder ruimte) en als we ons omkleden kunnen ze omhoog. Perfect! Thnx nogmaals.

16 apr 2015
2.385
5
Leiden
Had al gereageerd dat ik het een mooie oplossing vind. Toen onze kapstok vorige week naar beneden kwam met de motorpakken, zijn we naar de Hornbach gegaan en hebben we voor deze oplossing gekozen in de gang. De haken voor de jassen hangen normaal naar beneden (minder ruimte) en als we ons omkleden kunnen ze omhoog. Perfect! Thnx nogmaals.

[afbeelding]

[afbeelding]
Geen probleem, leuk dat je ook voor deze toepassing hebt gekozen! *D *O*
Inderdaad slim om de haak naar beneden te hangen, nog niet bij stilgestaan. Is wel makkelijk als ik al m’n motorbroeken eraan wil hangen, kan de wc deur nog open :)

ey-dzeej

MF veteraan
12 mrt 2015
3.261
76
35
Rotterdam
Gisteravond maar eens een nieuwe kettingset gemonteerd, nadat het limiet van het stellen was bereikt.

Old vs Nieuw

mist ondertussen al een paar tandjes..

Eindresultaat:

Wat een verschil qua geluid ook een nieuwe kettingset :+

HCx

Die hard MF'er
1 jan 2017
518
26
Die had nog een paar duizend kilometer meegekund. :+ Bij mij waren de tandjes van het kleine kettingwiel nog dunner.

Overkomt me geen tweede keer. Schrok van de staat.

Laatst bewerkt: