Ik zit er ook niet recht tegenover...Wel iets scheef!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zit er ook niet recht tegenover...Wel iets scheef!
Enigzins richting de rijder. Omdat hij niet in het midden zit. Dus perfect.Wel iets scheef!
Waarom zag ik deze post eerst nog niet.Ik zit er ook niet recht tegenover...
En als je de linker en rechter beugel omwisselt?Op de koplamp wilde ik een rooster monteren, maar die bleek helaas niet te passen.
De aansluiting moet horizontaal zijn inplaats van haaks.
Het zit precies zoals de foto op Ebay. Maarrrr andersom, dan is de hoek nog steeds verkeerd. Het profiel moet gewoon haaks lopen.En als je de linker en rechter beugel omwisselt?
Olie ververst vorige week bij een kilometerstand van 475 kilometer.
Klopt, maar 475 kilometer is ook 500 kilometer. (Ik vraag me wel af hoe jij zo goed op de hoogte bent )Beetje nieuwsgierig hoor, maar waarom ververs je de olie bij deze kilometerstand? Ik zie dat BMW een inrijcontrole hanteert van 500-1200 km. Dat de olie de moet blijven zitten heeft een reden, dat het metaalslijpsel wat in de olie zit het inlopen bevordert. Klein beetje te vroeg naar mijn mening. Tevens, moet dit niet door de BMW dealer zelf gedaan worden ivm garantie?
mooi dat het gelukt is
Klopt, maar 475 kilometer is ook 500 kilometer. (Ik vraag me wel af hoe jij zo goed op de hoogte bent )
Ik ben er nu achter dat ze ook dezelfde olie gebruiken als na de inrijperiode.
Er bestaan ook geen minerale 15W50 oliën met JASO MA/MA2 keur. Althans ik kon ze niet vinden.
Alleen in Amerika vond ik zelfs een 10W50 minerale 'official brake in oil'.
Nu zit er tenminste minerale olie in, dat is voor inrijden alom geadviseerd.
De olie is momenteel nog helder, de oude olie was behoorlijk donker en kwam er zwart uit.
Nog maar een paar honderd kilometer te gaan en dan mag de dealer zijn kunstje weer doen voor de garantie.
Naar mijn idee is 1.000 kilometer een stukje tegemoetkoming in de onderhoudskosten naar de klant.
Gisteren is er halfsynthetische 10W50 binnengekomen van Motul, komt op mij beter over in de winter als doorrijder.
15W50 is voor de gemiddelde Nederlander.
Een stapje meer aandacht is voor de oliefetisjist.
Dat is geen half werk.In interesseer mij graag in deze dingen, dus ga ik ze uitzoeken haha. Dus even snel de manual van de 310 GS erbij gepakt. Maar zoals ik t zo lees is het geen enkel probleem zo.
Laat het plezier maar aan ons over de komend maanden.Winterbeurt en enkele storingen opgelost.
Nwe kleppendekselpakking (was lek)- nwe olie- nw oliefilter- nw luchtfilter-nwe remblokken vóór- nwe hydro olie koppeling+voorrem- nwe lampjes kmteller/ toerenteller-nw achterlichtlampje- nwe R spiegel- ketting sprayen- R clip-on recht gemaakt- gaatjes uitlaatcollector dicht gelast- uitgescheurde aanslag onderzijde uitlaat voor middenbok dicht gelast.
Vloeistof accu op nivo- tank afgevuld met Competition 102 (geen ethanol)
Accu aan de druppel. Gereed voor op stal en is klaar voor 2019!
Winterbeurt en enkele storingen opgelost.
Nwe kleppendekselpakking (was lek)- nwe olie- nw oliefilter- nw luchtfilter-nwe remblokken vóór- nwe hydro olie koppeling+voorrem- nwe lampjes kmteller/ toerenteller-nw achterlichtlampje- nwe R spiegel- ketting sprayen- R clip-on recht gemaakt- gaatjes uitlaatcollector dicht gelast- uitgescheurde aanslag onderzijde uitlaat voor middenbok dicht gelast.
Vloeistof accu op nivo- tank afgevuld met Competition 102 (geen ethanol)
Accu aan de druppel. Gereed voor op stal en is klaar voor 2019!
Dat is het prijskaartje.Doet ie ‘t wel
Het blijft de hele tijd op 10:45 staan
Die is natuurlijk niet aan. Weet je wat dat kost.Je kan ze toch ook op de kachel leggen man..