Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Vandaag gedaan: Tutoro chain oiler installeren:

VfPblmE.jpg
 
Vandaag men radiator van de tiger 1050 gedemonteerd en binnengebracht om te herstellen. Geperforeerd door een steentje of iets, waardoor ie af en toe men schoen onderpistte.
Voordeel is wel dat ineens mijn koelvloeistof vernieuwd is zo. ( of is het thee? :p )
 
Garmin unit van de vorige eigenaar eraf gehaald (was best een klus, alles zat goed verstopt onder het kuipwerk, naar de accu. Mijn eigen Extensa aangesloten op de koplamp:

Voor:
cS9LK0b.jpg


Na:
yolaQ0m.jpg
 
Gister even de hele brommert opgepoetst, man wat is dat toch mooi! Ketting weer wat invetten. In het zonnetje met een biertje erbij!
 
Nieuw voorbandje, onderhoudsbeurtje en nieuw (donker ipv transparant) kuipruitje laten zetten..
 
Had al gereageerd dat ik het een mooie oplossing vind. Toen onze kapstok vorige week naar beneden kwam met de motorpakken, zijn we naar de Hornbach gegaan en hebben we voor deze oplossing gekozen in de gang. De haken voor de jassen hangen normaal naar beneden (minder ruimte) en als we ons omkleden kunnen ze omhoog. Perfect! Thnx nogmaals.

jXhyeEV.jpg


TR6KDrM.jpg
 
Had al gereageerd dat ik het een mooie oplossing vind. Toen onze kapstok vorige week naar beneden kwam met de motorpakken, zijn we naar de Hornbach gegaan en hebben we voor deze oplossing gekozen in de gang. De haken voor de jassen hangen normaal naar beneden (minder ruimte) en als we ons omkleden kunnen ze omhoog. Perfect! Thnx nogmaals.

[afbeelding]

[afbeelding]

Geen probleem, leuk dat je ook voor deze toepassing hebt gekozen! *D *O*
Inderdaad slim om de haak naar beneden te hangen, nog niet bij stilgestaan. Is wel makkelijk als ik al m’n motorbroeken eraan wil hangen, kan de wc deur nog open :)
 
Gisteravond maar eens een nieuwe kettingset gemonteerd, nadat het limiet van het stellen was bereikt.

Old vs Nieuw

mNB95q9.jpg


OEGCmvN.jpg


mist ondertussen al een paar tandjes..
BnDGmaQ.jpg




Eindresultaat:

0uJ0Yhr.jpg


Wat een verschil qua geluid ook een nieuwe kettingset :+
 
Die had nog een paar duizend kilometer meegekund. :+ Bij mij waren de tandjes van het kleine kettingwiel nog dunner.

Overkomt me geen tweede keer. Schrok van de staat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan