Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Uitlaatbochten schoongemaakt met WC eend. Wat werkt dat goed zeg! 8-)
Even insmeren met een kwast, in laten trekken en dan poets je met brillo of schuursponsje zo alles eraf.

48119256756_a10960c555_b.jpg


48119289673_797a0f89a5_b.jpg


48119349357_232da6cdcb_b.jpg


48119289698_de65a523f7_b.jpg


En toen ff een klein rondje :]

48119256351_1513f00d52_b.jpg
 
Dat rook wel lekker zeker @Worldbeater ? Ik heb vorig jaar de vorkolie van m'n z650 vervangen, en keerringen + stofkappen ook, man wat een lucht kwam er van die "olie" af zeg...:r
 
Dat rook wel lekker zeker @Worldbeater ? Ik heb vorig jaar de vorkolie van m'n z650 vervangen, en keerringen + stofkappen ook, man wat een lucht kwam er van die "olie" af zeg...:r
Ik heb eén keer een huis moeten leeghalen waar iemand in was overleden, die had daar een paar dagen tot een week gelegen.
Hij was er al weken weg, maar wat een lucht was dat. :X

De vorkolie komt in de buurt. :Y

De stank is inderdaad niet beschrijven en verder met niets vergelijkbaar. :N ;)
 
Van de week velgen gespoten, liggen nu bij de garage om bandjes te monteren

Met een beetje geluk zondag of maandag onder de Monkey klooien, staat 'ie op 10" (ipv 8") en een mono shock achterbrug. Kan ook de nieuwe uitlaat erop, hoop dat hij niet teveel herrie maakt, anders opzoek naar DB killers
 
Kettingsmeersysteempje gemonteerd!
Au revoir paddockstandslepen en kettingspray kopen :W
Wel eerst nog even transmissieolie kopen om er in te gooien :')
 
Vandaag de olie in het blok van de GSX600F vervangen net als het filter
Dat zat er al langer in dan dat ik die plof heb..
 
Dan hoop ik maar dat alleen het stickertje op z'n kop zit..........
Hij zit inderdaad op z'n kop, maar je kan het display softwarematig omdraaien zeg maar, dus ik zie de cijfers wel goed staan. Dat heb ik eerst even gecontroleerd voordat ik 'm monteerde...;)
Dat het merk op z'n kop staat maakt me niet zoveel uit, veel draad in het zicht vind ik helemaal niks.
Ik kon het niet op een andere manier doen zonder dat er teveel kabel zichtbaar was. Op deze manier is alles mooi weggewerkt en is het display gewoon goed leesbaar...:)
 
Ik vond de door mij gebruikte versnellingsbakolie ook nog erg opspatten, bedankt voor de tip!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan