Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Briljant door zijn eenvoud, zelf bedacht?
Ben met iets bezig dat hier veel op lijkt.
Ja, zelf bedacht. In 2016 als Icon nieuw gekocht.
Is mijn eerste motorfiets.
Behoorlijk ge-up-grade met onder andere Zard uitlaat, Ohlins demper, andere ktp/houder, zadel bewerkt bij Ellermeijer, Rizoma spiegels en zo'n beetje de hele CNC-Racing catalogus.
Dit is het laatst wat ik er aan gedaan heb en hij is nu wel zo'n beetje klaar...
Zal van de week, als ik tijd heb, nog wat foto's plaatsen.
 
Ik ben van dit.
EA4D8C67-5BA1-40B6-A016-D61DCF9E4F1D.jpeg


Naar dit gegaan.

F61AC2F3-537B-4C3D-8771-D7D3DAA9D933.jpeg


Zit nog wel wat werk aan.
 
Laten doen... HyperPro Streetbox laten monteren onder de GTR. Helaas kwamen we er evens achter dat de binnenpoten van de voorvork beschadigd zijn. Dus gaan we maar gelijk sparen voor een set nieuwe binnenpoten... :')
66919754_2239991139451986_5855275846020890624_o.jpg
 
Heej......zo ene heb ik ook al ruim 3 jaar in onderdelen in de schuur staan. Toch maar eens een keertje afstoffen en weer in elkaar puzzelen. 🤔🤪
Bekijk bijlage 1410665

Jij gaat er waarschijnlijk ook een soort scrambler van maken?
Zoveel heb je toch niet meer te doen? Blok er in, spanningsregelaar aansluiten en wat vloeistof in het rempotje en je kunt onderweg!
Die spaakvelgen geven hem nog wel een meer authentieke uitstraling al vind ik die ik heb ook cool.
Ik ga er zoveel mogelijk vanaf halen en als ik een leuk zweefzadeltje tegenkom dan gaat die er op.
Het achterspatbord komt op het achterwiel als ik er een vind die ik mooi vind.
Of dat dat een scrambler is weet ik niet, misschien juist een bobber ofzo? Brat style?
Custom word het sowieso.

Koffiecrossfightracer!!

Fuck-yeah. Dat is wat het gaat worden.
 
Na de rit van vandaag zojuist ketting gespannen, en vliegjes verwijdert......hierna de garage ingeduwd, klaar voor vandaag.
 
Aan mijn eigen motor geen ene fuck, die staat 100km verderop. Aan een CB650R van Honda wel wat... schoongemaakt na de regenrit van gister en daarna foto's gemaakt. Ik haat poetsen en heb toch al 4x kunnen poetsen in ongeveer een week tijd, waarvan maar één keer mijn eigen motor. :+

Hieronder een willekeurige foto van de memorycard (en dus nog niet bewerkt). Ik hoop wel dat de eikenprocessierups nu verleden tijd is, want ik stond naast een boom (getuige het plastic lint) met die rups er in. Even een uurtje foto's te schieten, lekker in het windje. Morgen hopelijk geen last van. :P

Best een fijne motor! Deze is dan speciaal voor mij op 35kW gezet, maar dan zit er nog genoeg pit in. Waar je het vooral merkt, is op de snelweg boven de 140km/u. Daar onder nog steeds een gifkikker (voor 35kW) en de eerste versnelling is idioot lang, die gaat tot 110km/u. Mooie kleine motor, daar houd ik wel van. Niet te lomp. Hoe kleiner, hoe makkelijker tussen de files door. Zou best een kandidaat kunnen zijn als ik ooit mijn Kawasaki ER-6N wil weg doen, maar dan uiteraard wel vol vermogen, net als mijn eigen Kawasaki. Voor de beginnende rijder kan ik 'm in elk geval zeker adviseren en vol vermogen heeft de ervaren rijder hier ongetwijfeld veel lol mee.

cb650r.jpg
 
Gisteravond een outletje op de motorscooter van m'n pa gebakken:

Bekijk bijlage 1411626 Bekijk bijlage 1411627
Zo een ding ga ik binnenkort ook eens even op mijn moteurtje monteren.
Heb je nog tips over waar hem op aan te sluiten? Heb je hem gewoon direct op de accu aangesloten of ergens waardoor hij bij het uitzetten van het contact ook geen stroom meer krijgt?

Nog een tipje, bol.com heeft een kortingscode voor Engelstalige boeken. Laat de handleidingen van Haynes daar nou ook onder vallen. Code is ENGELSBOEK5
 
Terug
Bovenaan Onderaan