Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

VAN 20190727_173502.jpg NAAR 20190801_205615.jpg.

Man man man, wat een verschil. Gelijk ook een stuk stiller, waar de backfires eerst nog klonken als fikse klappen, zijn het nu bescheiden plofjes. Aan de ene kant, beetje jammer, aan de andere kant... Mwah. Kan er wel mee leven. In Duitsland zullen ze me in ieder geval wel dankbaar zijn (in andere woorden, oom agent zal me geen boete aan m'n reet hangen).
 
Zijn het dan ook 500 circuit-km's of valt dat mee?
Dat valt mee, maar eigenlijk tegen :+ :+ , heen en weer CPZ is ±140 kilometer.
Tien rondjes is ±46 kilometer. Ik denk dat ik niet over de 300 kilometer kom. :X

Volgens mij ben ik verder alleen nog naar Hyperpro geweest voor een nieuwe achterveer en voorveren+olie.
Ik heb geen kilometerstanden bijgehouden. Verversen gaat op gevoel. :)

DSC_2061.jpg


DSC_2063.jpg


DSC_2068.jpg


Dinsdag olie ververst, woensdag op CPZ..

IMG_20190731_164337 web.jpg


IMG_20190731_164506 web.jpg


Compleet en 80 kilometer lang verregend onderweg tot afslag Haarlem .. snelheid onder de 60 km/u op de A5 vanwege de diepe plassen.

Daarom bij aankomst de handschoenen op de spiegels, maar uiteraard lang niet droog tijdens de twee sessies. :P

En het plaatje is toch minder breed op MF dan ik had ingesteld. :P

IMG_20190731_192811 web.jpg


In het gras langs de baan om zelf even drie sessies voor de andere rijders te vlaggen.
Het was weer lekker om te rijden. :9
 
Laatst bewerkt:
En tussendoor bij de GS de RAM mount weer naar de oude staat teruggebracht.
Door 3 cm stuurverhogers was de imbus te kort en moest ik even tijdelijk met dit extra en lelijke armatuur rijden. :P

DSC_2094.jpg


Deze hele lange imbus uit China was de eerste keer zoek geraakt in de post.. en vergoed..
Maar het was hier teveel moeite om direct opnieuw te bestellen.
Dat moest zes maanden duren. Nu weer blij en de maat nog goed gegokt ook. :+

DSC_2095.jpg


DSC_2131.jpg


Staat weer lekker opgeruimd vind ik. :P
 
Laatst bewerkt:
Kant en klaar bij Louis.de. Niet duur maar waardeloze kwaliteit. Scheef gelast etc. Ze zijn er ook wel veel duurder. Bike garderobe heet het geloof ik.
Voor een (zeg je zelf) A technisch kneusje zie je dat wel heel goed. :? :+
Ik heb die al negen jaar, hij gaat dit jaar nog van de muur af en dan zal ik eens kijken.
Toen die binnenkwam was ik er wel heel blij mee. Solide kwaliteit, goed gecoat etc.
En het is vooral erg praktisch. :Y
 
Motor eerst smerig gereden....fikse regenbui.....toen weer schoon gemaakt...
 
Wielen van de grond alle vloeistoffen gecontroleerd, nog even alles nagelopen of hij goed schoon was. vloer van de garage ontdaan van gelekt ketting vet. En ik heb de kawa een kusje gegeven. En beloofd van de week nog een keer langs te komen.
 
Eigenlijk vorige week al gemonteerd...

4DBE355E-94E3-4F1F-9487-C6B2D069CB31.jpeg
E9E2801A-0839-4300-AC55-FDDACF7E0759.jpeg


Op het blok het rode inspectiedekseltje en aan beide kanten de rode centrale moer voor de voetsteunen.
Ben er eigenlijk wel blij mee...
 
Net revisiekit voor de vacuüm-benzinekraan van de xj900f gemonteert; blijft toch lekken, verkoper gemaild..
 
Nou. Wil ik de resultaten posten, zit m'n draadje dicht. Flauw hoor. Dan maar hier!

Kniekapjes! Ik heb wel geluisterd naar de wil van het volk! Of heb ik gewoon zelf besloten dat dit mooier is? We zullen het nooit weten.

Lekker ontvetten die bende:
20190803_124250.jpg

In de primer ermee:
20190803_130257.jpg

En presto! Mat zwart:
20190803_161951.jpg

Hopsakee, terug op de bike ermee:
20190803_171626.jpg20190803_171640.jpg

Fuck, nou heb ik wel de smaak te pakken. Binnenkort ff hittebestendige verf halen voor dat hitteschild op m'n uitlaatbochten....
 
Terug
Bovenaan Onderaan