Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Supermolecuulplakband en neutronenkauwgom, klopt, dat werkt :t
 
Ik gebruik ook vaak van die goedkope krimpgevallen. Nog nooit problemen mee gehad.
Als ik het ga solderen is het binnen een maand los getrild. :P
 
Die Dinges van Rapidbike zijn eigenlijk de enige die door een echte proffesioneel geinstalleerd moeten worden, je stijgt weer een paar treden in mijn toch al niet geringe achting...

:}
 
Ik gebruik ook vaak van die goedkope krimpgevallen. Nog nooit problemen mee gehad.
Als ik het ga solderen is het binnen een maand los getrild. :P
Twee dingen:
Dat jij met die dingen nooit problemen hebt gehad wil niet zeggen dat het geen probleemdingen zijn, Het kostte Paul Rim zijn laatste 50CC race op TT-Assen omdat er zo'n kabelschoen losliet
Als je een soldeerverbinding maakt gaat die niet los, als er wat afbreekt is dat naast de soldering...
 
Laat mij dat dan ook doen
Solderen in yamaha stuurschakelaars is wel de grootste kloteklus die er bestaat :r
 
Gestickertuned:

IMG-20190906-WA0000[1].jpeg
 
Tank afgevuld met 98 en gemeten hoelang de rookleiding moet worden en die besteld bij ali.
 
Ik ben vandaag een rondje wezen rijden, althans een rondje is een beetje kriskras door de buurt. Rij effe langs de zaak. Kom buiten, ligt er een plasje onder mijn motor. Het is een waterachtige substantie. Ik heb alles dat waterig is gecontroleerd, niets onder peil of tekort. Meer dan de achterrem, voorremmen, koppeling en koelsysteem kan ik niet controleren, meer is er toch niet?
Wat kan dat nou zijn?
 
Ik ben vandaag een rondje wezen rijden, althans een rondje is een beetje kriskras door de buurt. Rij effe langs de zaak. Kom buiten, ligt er een plasje onder mijn motor. Het is een waterachtige substantie. Ik heb alles dat waterig is gecontroleerd, niets onder peil of tekort. Meer dan de achterrem, voorremmen, koppeling en koelsysteem kan ik niet controleren, meer is er toch niet?
Wat kan dat nou zijn?

Condenswater van je airco 🤣
 
Ik ben vandaag een rondje wezen rijden, althans een rondje is een beetje kriskras door de buurt. Rij effe langs de zaak. Kom buiten, ligt er een plasje onder mijn motor. Het is een waterachtige substantie. Ik heb alles dat waterig is gecontroleerd, niets onder peil of tekort. Meer dan de achterrem, voorremmen, koppeling en koelsysteem kan ik niet controleren, meer is er toch niet?
Wat kan dat nou zijn?
plasje van blijdschap ,dat tie eruit mocht ?
 
Ik ben vandaag een rondje wezen rijden, althans een rondje is een beetje kriskras door de buurt. Rij effe langs de zaak. Kom buiten, ligt er een plasje onder mijn motor. Het is een waterachtige substantie. Ik heb alles dat waterig is gecontroleerd, niets onder peil of tekort. Meer dan de achterrem, voorremmen, koppeling en koelsysteem kan ik niet controleren, meer is er toch niet?
Wat kan dat nou zijn?
afwatering van je luchtfilterbehuizing?
 
Ik ben vandaag een rondje wezen rijden, althans een rondje is een beetje kriskras door de buurt. Rij effe langs de zaak. Kom buiten, ligt er een plasje onder mijn motor. Het is een waterachtige substantie. Ik heb alles dat waterig is gecontroleerd, niets onder peil of tekort. Meer dan de achterrem, voorremmen, koppeling en koelsysteem kan ik niet controleren, meer is er toch niet?
Wat kan dat nou zijn?
Een hond die het nodig vond zijn/haar blaas te legen? _O-

Je hebt toch wel even met je vinger door de substantie geroerd en er aan geroken? Was het vettig, zurig, reukloos, etc..
 
Koelvloeistof vervangen, bleek eigenlijk niet nodig want de koelvloeistof was zichtbaar niet veranderd sinds dat ik hem een paar jaar geleden voor het laatst had vervangen voor roze long life.

Toen dat terwijl voorspoedig gedaan was had ik tijd over om de voorremklauwen goed schoon te maken. Daarna rijden.
 
plasje van blijdschap ,dat tie eruit mocht ?
Dan zou hij dagelijks meerdere plasjes moeten doen.
Nu staat-ie in de gang en ligt er geen spetter onder.
Wacht, ik heb wel een foto'tje...

Effe zoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan