Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Condens zou trouwens een optie zijn, maar dat is meest maar duppeltjes toch? Dit was echt een plasje
 
Er loopt daar iemand zn hond uit te laten, in zich zelf grinnikend dat ie zn laatste beetje water uit de bidon onder jouw motor heeft gegooid. _O-
 
Nou, het was op het parkeerterrein aan de zaak bij ons en daar komen er niet veel
Als het pis was geweest had ik het herkend, dat ken ik als niks anders
 
Als het pis was geweest had ik het herkend, dat ken ik als niks anders
Ik heb na mijn diensttijd op de vrouwengevangenis gewerkt, stond een keer met twee cipiers in de lift, zegt die ene: "heeft er nou een in de lift staan plassen"? zegt die andere: "Ja volgens mij wel, wat denk jij ervan Rob?", dus ik haal me vinger er doorheen, proef eraan en zeg hun: "Ja het is een plasje, maar niet van één van onze gevangenen"....
 
Maar wacht nou effe, ik heb een foto, moet ik alleen effe van mijn E72 kopieren via BT.
 
20190908_190946.jpg
 
Die Dinges van Rapidbike zijn eigenlijk de enige die door een echte proffesioneel geinstalleerd moeten worden, je stijgt weer een paar treden in mijn toch al niet geringe achting...

:}
De evo van RB is dankzij de goede montagehandleiding heel goed zelf te monteren. Doe je dit soort dingen niet dagelijks neem dan gewoon de tijd ervoor. In korte tijd zit hij goed op zijn plek en heb je de bijgeleverde draadboom netjes over de andere bestaande heen gedrapeerd. En dan is het rustig alle stekkerverbindingen maken.
Door omstandigheden ben ik er nog niet aan toe gekomen om er mee naar een testbank te rijden en een paar goeie instellingen in vorm van mappen erin te laten zetten. Dan komt er een mapschakelaar of de YouTune op het stuur.
Ik merkte al wat verandering dankzij de bijgeleverde map, onderin meer kracht.
Heb er een groter kettingwiel aan de voorkant op gezet. Nu klopt de aangegeven snelheid ook met de werkelijkheid.
400CE0D2-54C3-4742-AE7E-BAF218F2368B.png
65E7916D-58AF-48E0-9959-AFE6D9621F56.png
52A94C07-DD87-413D-8C21-7B743A3E6FAA.png
2C6E2274-7665-4532-996B-B05C44DCB83C.png
7B7B2F90-F576-4694-80BC-2C8921A02E2F.png
2F8B7B9F-1089-418E-BA3C-B90574701884.png
 
Ketting vervangen. Mocht wel eens gebeuren aangezien die originele er al +35 000km erop zit.
Met mijn constante "afremmen op de motor" krijgt die ook wat te verduren :')
Ketting stond ook al op maximaal van de slijtageindicator,
Van DID naar een AFAM :)
 
Even goed gewassen en heel m'n meguiars trukendoos erop losgelaten, kan er weer even tegenaan 👍.
 
Geconstateerd dat mijn achterband plat is, aangezien deze toch zo goed als versleten is. Ineens maar een nieuwe besteld, Michelin Pilot Road 5 .
 
Terug
Bovenaan Onderaan