Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Wel in de afgelopen weken de tank gespoten, maar ben niet helemaal tevreden. Het ding heeft gedeeltelijk last van een sinaasappel huidje.

Dat wordt dus polijsten.....
IMG-20190921-WA0009.jpeg
 
Vandaag nog weinig, wel zaterdag uitlaatje over gezet, Bagsterhoesje geplaatst, beetje zitten staren naar het beestje.
Navi geprobeerd op balhoofd kogeltje, niet geheel tevrede mee.
trilt wat, en lijkt wat 'losjes' te zitten..
Dealer stickertje verwijderd, eigen stickertjes geplakt

Niet veel soeps dus
 
Vandaag de zilvergrijze achteras covers vervangen door oem zwarte covers.
Voor:
DSC_0499.JPG

Na:
DSC_0501.JPG


Nog even kijken of de adapterplaat van de remklauw ook nog zwart gaat worden, maar voorlopig blijft ie nog even zo.
Ook de tank grips vervangen door een platte versie zonder nopjes.
Nu alleen de witte remleidingen nog en is ie volledig af.

Totaalplaatje :)
DSC_0503.JPG
 
Laatst bewerkt:
En de buurman heeft een grote brommer met zijspan. Ook leuk. ;)
 
Als ie het doet, wel ja. Schenkt er weinig aandacht aan, banden staan plat, het is meer een ornament En als ie wil starten, staat heel de straat blauw van de rook, meurt als de neten. Apparaat klinkt ook erg gaar.... :/
Een echte liefhebber merk ik. _O-
Het starten herken ik wel. :$
 
Waarom krijg ik toch het idee dat hij bij jou nooit volledig af is....
_O-

Vind een beetje (:')) verbouwen erg leuk om te doen. Maar toch is het echt zo, de remmen vind ik wat sponzig, dus die wil ik nog gedaan hebben.
Mijn sp is straks, na 5 jaar, ook helemaal klaar en dat gaan er een hoop ook niet geloven (:')).
Maar het zal wel moeten, heb de centen nodig voor het sparen voor een volgend 4-wielig "vervroegd midlifecrisis" object :P
 
Ik wil om te beginnen mijn complimenten geven over de stylistische opwaardering van de MT-07 van G.B.
De spiegels lijken me dan mogelijk wel in aanmerking komen voor een aanpassing (ik wil niets afdoen aan je prachtige motor hè...).
Wellicht wil je een foto plaatsen waarop deze goed te zien zijn in het geheel?
 
Ik wil om te beginnen mijn complimenten geven over de stylistische opwaardering van de MT-07 van G.B.
De spiegels lijken me dan mogelijk wel in aanmerking komen voor een aanpassing (ik wil niets afdoen aan je prachtige motor hè...).
Wellicht wil je een foto plaatsen waarop deze goed te zien zijn in het geheel?
Bedankt voor het compliment *D

Er zitten nu originele spiegels op met verbreders. Vind zelf bar-ends wel gaaf staan op een MT, maar madame wilt het zo houden omdat ze het zicht naar achteren zo goed vindt. Aangezien het haar bike is, houd ik dat maar zo en heb ik alleen de optische dingetjes aangepakt. :)
 
Dat hoort bij jou bij je BRAVOK, toch?
Inderdaad. :$_O-
Niet weten wanneer de laatste beurt was is killing. :+

En deze stond al tien maanden bij de handelaar, dus de olie in het carter was van voor die tijd. :o

De laatste BMW stempel is van 2014 en verder staan er alleen wat notities achterop het boekje over twee beurten. Maar zonder kilometerstand. 8)7

Verder optisch geen gekke dingen tegengekomen.
Heb wel oudere (stink)olie gezien.
Deze was nog redelijk doorzichtig, dus leek me - zonder laboratorium aan huis - nog prima.

Morgen mijn allereerste rit, ff lekker schoonspoelen, en misschien volgende week de echte beurt. :]
 
Inderdaad. :$_O-
Niet weten wanneer de laatste beurt was is killing. :+

En deze stond al tien maanden bij de handelaar, dus de olie in het carter was van voor die tijd. :o

De laatste BMW stempel is van 2014 en verder staan er alleen wat notities achterop het boekje over twee beurten. Maar zonder kilometerstand. 8)7

Verder optisch geen gekke dingen tegengekomen.
Heb wel oudere (stink)olie gezien.
Deze was nog redelijk doorzichtig, dus leek me - zonder laboratorium aan huis - nog prima.

Morgen mijn allereerste rit, ff lekker schoonspoelen, en misschien volgende week de echte beurt. :]

:+
Gave motor trouwens! Veel plezier ermee.
 
Kras in de lak gemaakt met mijn metalen plaat op mijn laars, RIP lak :(
Anyways, ze was toch niet moeders mooiste meer :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan