Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Vandaag na een lekker ritje ontdaan van alle vliegjes.
 

Bijlagen

  • 38A71703-F7A3-4306-8163-7EDFB2C4DD48.jpeg
    38A71703-F7A3-4306-8163-7EDFB2C4DD48.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 14
Vanmorgen vroeg de hond uitgelaten en meteen besloten vandaag NIET te gaan rijden. Op het heetst van de dag, rond 18 uur, was het 36.4 Celsius😓
 
Viffer helemaal schoongemaakt en check up gedaan, klaar voor verkoop. Na 2 jaartjes genieten zin in iets anders omdat mijn werk veel dichter is dan vroeger en ik niet meer via de snelweg moet. Transali is hier goed genoeg voor en is leuker om te gebruiken :D

Lange ritjes doe ik toch niet zoveel meer, maar ben op zoek naar iets nieuws en heb al iets op het oog.
 
Na groot onderhoud aan mijn auto nu tijd voor het echte werk, met de 888 op stap geweest, na een paar weken uitrusten in de garage starten en rijden....even naar Startwin in Loenen geweest, ducati summer tour waar je proefritten mocht maken...helaas geen Panigale V4r ter beschikking....:+


Bekijk bijlage 1528938
Goed volk daar ,Loenen mooi dorpje *O*
 
Alle carb rubbertjes vervangen voor vers (viton)rubber.
Lekker rustgevend klusje.
 

Bijlagen

  • 20200801_213043.jpg
    20200801_213043.jpg
    943,3 KB · Weergaven: 10
En je voorkeur? Het lint of de voorgevormde stukken?
Hoi ik ben nieuw hier maar ik zou voor de voorgevormde gaan . Deze heb ik namelijk 2 weken geleden erop gezet en dat ging vrij makkelijk ik heb de velgen op de motor laten zitten dit gaat goed met een paddock standaard.
 
Zo te zien is de oliewissel geen overbodige luxe.
Die kan zo terug de grond in..
Overdrijven is ook een vak. Het is lekkere dikke SAE-50 monograde en het spul heeft er een heuze anderhalve maand en 1500 kilometer ingezeten.... dat laatste is gewoon het normale service-interval.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan