Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

20210411_182838.jpg
 
Vanmiddag het volgende gedaan:
- Remklauwen schoongemaakt, alle zuigers zijn mooi gangbaar
- Remvloeistof vervangen
- Carter schoon geschrobd
- Koelvloeistof bijgevuld (tijdje terug onderhoud gehad aan het systeem, zal wat lucht zijn)
- Voorvork keerringen gesmeerd
 
Voorvork van mijn Tracer voorzien van progressieve veren, verse 15W olie en caps waarmee de veervoorspanning in te stellen is.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2021-04-11 at 09.59.41.jpeg
    WhatsApp Image 2021-04-11 at 09.59.41.jpeg
    150,1 KB · Weergaven: 14
Brandblusser “stand-by“ en niet ver weg gestopt in een hoekje achterin een keukenkastje...:t
Is toch het minste dat ik kan doen. Ben geen veiligheidsfreak maar als ik iets voor kan zijn... De tussendeur ik ook brandvertragend
 
Is toch het minste dat ik kan doen. Ben geen veiligheidsfreak maar als ik iets voor kan zijn... De tussendeur ik ook brandvertragend
Je bent gewoon wel doordacht bezig...:t
(we zien hier op t forum al genoeg dingen die wel eens niet goed gegaan zijn....ervaring is ook een dingetje)
 
Zit ook geen borgpen in geen gekloot, knijpen is blussen. Borgpen ligt in het laatje.
 
Vanmiddag het volgende gedaan:
- Remklauwen schoongemaakt, alle zuigers zijn mooi gangbaar
- Remvloeistof vervangen
- Carter schoon geschrobd
- Koelvloeistof bijgevuld (tijdje terug onderhoud gehad aan het systeem, zal wat lucht zijn)
- Voorvork keerringen gesmeerd
toevallig vandaag ook bezig geweest met de remmen. Blijkt toch dat de stofringen aan vernieuwing toe zijn. Dus nog meer een keertje losschroeven
20210413_144106.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ding ding ding 💡


Ok terug on topic _O-

Nee, niets gedaan aan de motor vandaag.
Bedankt, was gezellig en een geweldige tank-tas van je gekocht! :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan