Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De magneetplaatjes aan de binnenkant van de rotor hebben losgelaten waardoor geen magnetisch veld meer opgebouwd kan worden? Bekend punt van de 2004 R1. Het is niet de dynamo (als jij hetzelfde probleem hebt). Mijn R1 had hetzelfde - de lijm is niet goed, de plaatjes laten los en eindigen in de blender. De accu wordt op z'n beurt leeggetrokken en de motor kapt er helemaal mee.die gt bleef ik wel altijd aan sleutelen, dus dat laat ik maar aan anderen over , heb enige hernia's die mij het leven lastig maken en een kapotte dynamo van mijn r1 waar ik al even mee bezig ben deze week.Bekijk bijlage 1621340
nee, bij mij was het een lager, eerst aan de ene kant en toen aan de andere kant van de rotor. die was hiermee ook beschadigd en moest dus vervangen worden, ik zit nu op deze te wachten; Rotor Yamaha FZS1 FZ8 800 FZ1 1000 YZF R1 1000 OEM 5VY-81450-00-00 2SH-81450-00-00750De magneetplaatjes aan de binnenkant van de rotor hebben losgelaten waardoor geen magnetisch veld meer opgebouwd kan worden? Bekend punt van de 2004 R1. Het is niet de dynamo (als jij hetzelfde probleem hebt). Mijn R1 had hetzelfde - de lijm is niet goed, de plaatjes laten los en eindigen in de blender. De accu wordt op z'n beurt leeggetrokken en de motor kapt er helemaal mee.
Voorzover ik weet zijn er geen aftermarket alternatieven, en ik heb dit probleem met mijn R1 opgelost door een normale fabrieksstandaard ergens van marktplaats te plukken...
Okee, als je een paddock stand hebt kan je 'm in zijn 6 zetten en het achterwiel ronddraaien.
Als je er bij kunt kan je ook proberen met de remmenreinigertest, inspuiten in de carb van de verdachte cilinder, als die dan oppakt weet je dat het een brandstofprobleem is.
Ik zit nog een beetje te denken aan een gat in de zuiger maar dat komt later, ook onwaarschijnlijk omdat hij niet enorm rookte, tenminste, dat is niet gezegd
Daarom heb ik tegenwoordig 2 motoren!Eindelijk alle onderdelen binnen en de nieuwe dynamo rotor en lager gemonteerd, nieuwe olie erin en een proefritje gemaakt, wat een verademing om met dit weer en een prima motor een toertje te doen na anderhalve week thuis gevangen te zitten wachten op de diverse koeriers.
de zilvervloot was iets van vroeger, die komt echt niet meer.Als mijn schip binnenloopt koop ik er ook een paar motoren bij.
Ik kon het ook niet laten..
Zojuist van dit:Bekijk bijlage 1622535
naar dit gegaan:
Bekijk bijlage 1622536
Had ik veel eerder moeten doen, maar ja, dan had ik dat mooie “Candy Caribbean Blue” niet gehad
Zilvervloot is alive and kickingde zilvervloot was iets van vroeger, die komt echt niet meer.
t'is wel absurd dat het nog bestaat, rente opbrengsten van 0,2 % !! de inflatie is al 10 tot 20 keer zo hoog dus je bent constant geld aan het verliezen en dat wordt dan als spaarplan aangeboden.Zilvervloot is alive and kicking
Zilvervloot Sparen voor je kind
Met Zilvervloot Sparen geef je je kind een vliegende start. Leg alvast geld opzij voor later.www.snsbank.nl