Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Zag eerst wel Lidl Merch in het krantje.. nog over gedacht om die te kopen voor op het strand.

Zeg nou zelf; wie wilt dit niet.

Wie is de eerste die een Lidl motorpak laat maken op maat? Knalgele helm erop en gaan!

LidlCouture-Favorflav.jpg
En een grote blauwe L als logo.....
 
De wielen en het motorblok van een Supermagna gepolijst. Something like this:

352218528_1423262215178125_9001960590795817163_n.jpg


Dit is overigens niet de mijne hoor, maar voor het idee deze foto.
 
Was eigenlijk gister en vorige week
Wel 2x zelfde klusje
Leen scooter, eerst van schoonzus, nu van een vriend
Rij weg, 1e keer remmen, handle tot tegen het stuur, dus afstappen en achterrem bijstellen
Beide remmen nu prima
 
Vandaag de tank van de NSU Max toch maar behandeld met Tank Cure. Hij had een paar maanden geleden toch weer wat roest en ik heb hem lang laten draaien aan het wiel van een aanhanger welke van de grond was gekrikt en werd aangedreven door de as van een slijpmachine.

Tank aan het wiel gebonden en laten draaien met zand er in, tot hij helemaal schoon was.

Tank Cure is een twee componenten vloeistof welke een keiharde laag vormt aan de binnenkant van de tank en ook eventuele kleine lekjes dicht.
Ziet er prima uit en nu moet hij zeven dagen uitharden en dan gaan we er mee rijden.

571762-1-big.jpg
 
Uurtje bezig geweest met een extra aansluiting voor achterlicht verlichting te maken.
( draadboom splitsen dus ) .

Ben niet tevreden over m'n zichtbaarheid met de alu koffers achterop , dus heb een paar nieuwe knipperlichten besteld,
en een paar ( noem ze running lights ? ) om op de koffers te monteren.

De standaard verlichting van die motor is helemaal prima, maar als je er een paar koffers op hangt word het naar mijn
zin teveel afgeschermd.

Bonus, kwam er achter dat m'n kentekenplaat verlichting helemaal niks deed ( wie controleert dat nu ooit ? )
dus dat ook maar meteen even gerepareerd.
Klein beetje corrosie op t lampke , ik wou dat alle reparaties zo eenvoudig waren :)
 
Hoezo heb je in Frankrijk verplichte reflectie stickers nodig op je Helm?
Volgens de fabrikant van mijn helm mag je absoluut geen stickers plakken op je helm..... 8)7
 
Terug
Bovenaan Onderaan