Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Achterlicht met geintegreerde knippers besteld
Kentekenplaathouder besteld

Gewassen :]
 
morgen lekker een weekje sturen in het zwarte woud. Vandaag nog even de remblokken vervangen en de ketting lekker vet gemaakt voor de tocht van morgen
 
Olie en oliefilter vervangen:

full
 
Ik heb de schokdempers vervangen.

De oude:
shocksI.jpg


De nieuwe kun je hier een beetje zien (Hagon):

trekhaaksteunlinks.jpg


Bovenstaande foto is eigenlijk om de bevestiging van een trekhaaksteun te laten zien. Ik ben namelijk zelf een trekhaak op de Harley aan het maken.
Hieronder is het ruwe resultaat van twee beugels samen gemonteerd (ook vandaag gedaan, dus het kan ;) ):

trekhaaksteunenruw.jpg
 
De bagage afgeladen, na een heerlijke vacantie over Laon, Chartres, Geudelon, Auxerre, en weer terug.
Nu mag ze een dagje rusten.
Zondag gaan we weer stappen
 
Honda Seven Fifty grote beurt gegeven

Nieuwe remblokken voor/achter
Nieuwe achterband
Luchtfilter
Bougies
Olie
Oliefilter
Remvloeistof
Lager achterwiel

Ik ga zo een proefritje maken...... :]

....een kort ritje want het is eigenlijk geen motorweer. Het is te mooi ;(
 
2 weken terug m'n pro-oiler ingebouwd en daarna moet je eigenlijk je ketting helemaal schoonmaken, maar ik heb hem schoon gereden met de pro-oiler en vandaag maar even de rest eraf gehaald 8-)

straks nog een stukje rijden (naar bbq *O* ) en dan blinkt ie :]

kettingschoon.jpg
 
Gisteravond ff wielen eruit gehad en een nieuw setje MPR2 gemonteerd en het voorwiel weer teruggeplaatst.
Hij staat nu uit te lekken na het losdraaien van de olieaftapplug (volgens mij wel een mooi woord voor Scrabble :Y ) en straks even nieuwe olie erin, nieuw oliefilter en de kettingset even vervangen.
Verdere wensen:
  • Superbike stuur
  • Pro-Oiler
  • kom vast nog wel meer tegen :X
 
Achterband vervangen, mitas er af, metzeler 19 inch bij 3.50 block C er op.
Voor de vakantie zou ik er wel iets stuggere schokbrekers achter op willen, misschien iets van een oude grte jap?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan