Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?

Damn, krijg net een reply, die seatcover is niet los te koop ;(
Wordt dus weer verder zoeken, heel hard zoeken '(
Geduld hebben of als je geld te veel hebt gewoon 1 bestellen! :9

Ik zou vandaag na 7 weken wachten m'n dubble bubble ruitje krijgen.
Niet dus B| Weer een week wachten :(
 
Geduld hebben of als je geld te veel hebt gewoon 1 bestellen! :9

Ik zou vandaag na 7 weken wachten m'n dubble bubble ruitje krijgen.
Niet dus B| Weer een week wachten :(
Geduld heb ik wel, die buddy seat zit me niet in de weg, in tegendeel, misschien nodigd ie menig vrouwelijk schoon uit om achterop te gaan zitten :9
:P

Enne, 8 weken is toch een mooier getal joh ;)
 
7 is m'n lievelingsnummer :P
Dan houd het op :+
@ Moving-Fast:
Waar is eigenlijk jouw verplichte MF sticker? :P
De mijne zit er inmiddels wel op :)
full
 
Neu, op mijn motor geen stickers.
Op mijn koekblik zit er wel een langwerpige sticker van MF.

Ik weet eigenlijk zelf ook niet meer wat voor type pirelli er onder zat :o
Achterband was zo goed als nieuw toen ik hem kocht, maar was ook zo versleten :(
 
Mooie motor :} maar ik zou als eerste mod een paar bandjes kopen want die hebben hun beste tijd wel gehad zo te zien ;)
 
Mooie motor :} maar ik zou als eerste mod een paar bandjes kopen want die hebben hun beste tijd wel gehad zo te zien ;)
Dat heb je goed gezien ;)
Woensdag gaat er zowel een nieuwe achterband alsook een andere voorband op
Achter wordt een BT014, voor wordt een Pirelli Supercorsa die ik erbij kreeg (nog zo'n 60% over).


Edit:
Hmmmmmm, rijdt best soepel, zo'n R6. Stond net bij het stoplicht, stond er zo'n fout figuur achter me (zat eerst al te kleven enzo :( , ik rijd netjes 50 door de binnenstad O-) ), dus ik had zoiets van, opzouten. Dus ik trek hem iets verder en sneller door dan normaal, schakel op, komt m'n voorwiel weer tegen de grond :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag met een vriend van Erik en zijn kinders naar Madurodam geweest. World Press Photo was nog het leukste...(behalve de gruwel afdeling)
Daarna even gesjopt in Xotus, via Kudelstaart naar Amstelveen om wat af te geven en toen terug naar Hoevelaken.
Nog even bezoek gehad en had toen geen puf meer om naar de MF BBQ te gaan... Volgende keer beter!!

[edit]Met auto op pad geweest, niet met motor[/edit]
 
Vandaag met een vriend van Erik en zijn kinders naar Madurodam geweest. World Press Photo was nog het leukste...(behalve de gruwel afdeling)
Daarna even gesjopt in Xotus, via Kudelstaart naar Amstelveen om wat af te geven en toen terug naar Hoevelaken.
Nog even bezoek gehad en had toen geen puf meer om naar de MF BBQ te gaan... Volgende keer beter!!
Madurodam!!! Vet, daar ben ik al lang niet meer geweest, (lees: minstens 10 jaar!) Daar wil ik binnenkort weer eens naartoe. Thnx voor het idee Laar :}

MF BBQ had ik aan zitten denken, maar je moest je al een tijdje geleden ingeschreven hebben, en ik heb mijn schatje pas sinds gisteren :+
 
Vandaag met een vriend van Erik en zijn kinders naar Madurodam geweest. World Press Photo was nog het leukste...(behalve de gruwel afdeling)
Daarna even gesjopt in Xotus, via Kudelstaart naar Amstelveen om wat af te geven en toen terug naar Hoevelaken.
Nog even bezoek gehad en had toen geen puf meer om naar de MF BBQ te gaan... Volgende keer beter!!

[edit]Met auto op pad geweest, niet met motor[/edit]
Uh, misschien ben ik gek, maar wat heeft dat met dit topic te maken :? Of kennen jullie elkaar?
 
Lijkt het alsof er zo weing profiel op de voorband ligt?
Verder een geinige motor :)
 
Woensdag gaat er zowel een nieuwe achterband alsook een andere voorband op
Achter wordt een BT014, voor wordt een Pirelli Supercorsa die ik erbij kreeg (nog zo'n 60% over).
;)
 
Madurodam!!! Vet, daar ben ik al lang niet meer geweest, (lees: minstens 10 jaar!) Daar wil ik binnenkort weer eens naartoe. Thnx voor het idee Laar :}

MF BBQ had ik aan zitten denken, maar je moest je al een tijdje geleden ingeschreven hebben, en ik heb mijn schatje pas sinds gisteren :+
Aanmelden voor de BBQ sloot de 18e, dus viel wel mee. Madurodam is niet leuk! ;)

Uh, misschien ben ik gek, maar wat heeft dat met dit topic te maken Of kennen jullie elkaar?

Dan zal ik 'Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?' verkeerd begrepen hebben :?
 
Aanmelden voor de BBQ sloot de 18e, dus viel wel mee. Madurodam is niet leuk! ;)Dan zal ik 'Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?' verkeerd begrepen hebben :?
Jawel joh, madurodam is wel leuk, ik ben wel benieuwd hoe klein die gebouwen allemaal geworden zijn, ik bedoel, ik ben flink gegroeid in 10 jaar :+ :+
 
D'r zijn vast ook wel gebouwen bij gekomen :? ;)Wie is we als ik vragen mag? Jij en je zus? :?
Heej, wat leuk, ik zie net dat je uit de buurt komt... 8-)
Nou, wel iets, autos rijden nu niet mer op rails :} (de meeste dan)
Suikerklontjes zijn vervangen door mars mini...
Het vrachtschip brand nog steeds, er komt nog steeds erg krakende muziek uit de luidsprekertjes...
Voor kids zeer zeker erg leuk ;)
 
Nou, wel iets, autos rijden nu niet mer op rails :} (de meeste dan)
Suikerklontjes zijn vervangen door mars mini...
Het vrachtschip brand nog steeds, er komt nog steeds erg krakende muziek uit de luidsprekertjes...
Voor kids zeer zeker erg leuk ;)
Ik zit nog steeds te wachten totdat je zegt dat de vliegtuigen echt opstijgen... 8-)
Dat is hetgene wat ik toen miste, dat weet ik nog goed :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan