Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?

FitNiX

MF veteraan
27 aug 2003
1.747
0
Utrecht
Ik niet veel bijzonders.

Eerst effe een beetje gewerkt, beetje geprogrammeerd enzo, sja, ik ben IT-er he ;) . Vervolgens thuis effe lekker gelunched, bedankt mam voor de verse broodjes :9 .
Daarna effe met m'n pa naar de sloop gegaan, moesten wat laatste troep van de verbouwing opruimen wat nog steeds aan de zijkant van het huis stond...

En toen zijn we maar even naar Udenhout gereden om mijn nieuwe R6 te gaan keuren, en kopen :+ :P WOEI. Hij is dus nu officieel van mij :9


Hieronder mijn verhaaltje: :)
15.00u Eigenlijk zouden we er 15.00u zijn, maar we moesten effe naar de sloop om wat zooi weg te brengen, dus het werd wat later, sorry Schwantz ;)
Ik had hem dus in eerste instantie gevonden hiero @ MF, maar destijds niet gereageerd. Ik had op dat moment nog niet genoeg cash :o

15.53u Ik en m'n pa daar aangekomen, eerst maar effe kennis maken enzo. Vervolgens, de motor naar buiten, de oprit op. Eerst zelf aan de hand van een http://www.student.kun.nl/wouter.timmer/Motorkopen/pagina_particulierkopen.htm (heel mooi document) de motor nagelopen. Er was in principe nix mis mee. Er moet alleen tussen nu en 2000km een grote beurt tegenaan. Tevens moeten de banden vervangen worden, maar heb ook nog twee banden die nog voor 50% ok zijn. Dus misschien gaan die er wel eerst op. Kijk wel effe wa'k doe.

16.45u Tijd voor een proefrit :9
Helm pakken, handschoenen aan, jas aan. Motor starten, en rijden maar. Geef uiteraard geef ik teveel gas, en laat de koppeling te weinig aanslippen, sja, 8 maanden niet gereden he, :+ En het is de eerste ;)
Anyways, hij reed heerlijk, schakelde super, remde nog beter, kortom, ik was verkocht :P

17.30u Mooie prijs overeengekomen met de verkoper, en toen rap naar het postkantoor om te pinnen en de boel over te schrijven.

23.56u Genoeg geouwehoerd over het kopen van, tijd voor wat plaatjes :9
Ik krijg ook lamme poten :P

IMG_2463.jpg


IMG_2464.jpg


IMG_2465.jpg


IMG_2466.jpg


IMG_2467.jpg


IMG_2468.jpg


IMG_2469.jpg


http://www.lustgeenbier.com/R6/ (grote versies)
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets man.
Gefeli ermee en houd hem heel.
Verder heel veel plezier maar dat
komt wel goed zo te zien.

Doei,Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
 
Mooie fiets man.
Gefeli ermee en houd hem heel.
Verder heel veel plezier maar dat
komt wel goed zo te zien.

Doei,Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
Thanx, dat gaat idd wel goed komen. Heb nog niet zo heel veel gereden, het was vrij snel donker nadat ik gegeten had. Dus ben alleen nog effe naar een paar maten van me geweest :)

Ow ja, stickertje ligt al 3 maanden ofzo hier in de kast, die komt er morgen direct op 8-)
 
Pestpleuris, zit ik op je verhaaltje te wachten ben ik nog niet de eerste die reageert :+
16.45u Tijd voor een proefrit :9
Helm pakken, handschoenen aan, jas aan. Motor starten, en rijden maar. Geef uiteraard geef ik teveel gas, en laat de koppeling te weinig aanslippen, sja, 8 maanden niet gereden he, :+ En het is de eerste ;)
Anyways, hij reed heerlijk, schakelde super, remde nog beter, kortom, ik was verkocht :P
Haha, ik reed 'hakkelend' weg voor 't eerst. Was zo'n lesmotor gewend en zo'n R6 reageert wat sneller op 't gas, dus was effe wennen. Mijn eerste motor was ook een 2000 R6; echt een super ding! (alleen de mijne was blauw)
Ik weet zeker dat je er veel plezier aan zult beleven :]
Wat worden de eerste modificaties? haha nee hoor, grapje :P Nee niks grapje, er moet natuurlijk wel een dikke pijp onder! :P hahaha
 
Pestpleuris, zit ik op je verhaaltje te wachten ben ik nog niet de eerste die reageert :+Haha, ik reed 'hakkelend' weg voor 't eerst. Was zo'n lesmotor gewend en zo'n R6 reageert wat sneller op 't gas, dus was effe wennen. Mijn eerste motor was ook een 2000 R6; echt een super ding! (alleen de mijne was blauw)
Ik weet zeker dat je er veel plezier aan zult beleven :]
Wat worden de eerste modificaties? haha nee hoor, grapje :P Nee niks grapje, er moet natuurlijk wel een dikke pijp onder! :P hahaha
Veranderingen zodra ik weer poen heb: :P
[*] Taartschep modificatie,
[*] Knippers voor
[*] Akra, Devil of Yoshi uitlaat + knippers achter
 
Gefeliciteerd :)
Ik heb vandaag dit gedaan:

12:00u - 18:30u: helemaal nix :+
18:30u - 21:00u: het gebruikelijke "blokje om" met alles wat daarbij hoort 8-)
 
Heel scherp ;) Ben benieuwd wat die dingen kosten tegenwoordig :X
Nieuw zo'n 140 euro, dus kijk maar effe op marktplaats. Als je mazzel hebt staat er 1 voor de helft van de prijs en onbeschadigd.
'k heb effe snel gezocht op marktplaats, maar kan zo snel niks vinden voor je.
 
Laatst bewerkt:
Nieuw zo'n 140 euro, dus kijk maar effe op marktplaats. Als je mazzel hebt staat er 1 voor de helft van de prijs en onbeschadigd.
Er staat er welgeteld 1 in totaal :(
Ik heb de verkoper maar effe gemailt met de vraag of ie hem los wegdoet
Misschien hb ik wel mazzel :)
 
Banden zijn Bridgestone voor\achter BT010\BT020. Bevalt mij iig goed.
Had hiervoor Pirelli, maar vond 3500 km met een achterbandje een beetje weinig.

Afdekkapje zat erop toen ik hem kocht, undertail 4 weken geleden er onder gehangen. :)
 
Banden zijn Bridgestone voor\achter BT010\BT020. Bevalt mij iig goed.
Had hiervoor Pirelli, maar vond 3500 km met een achterbandje een beetje weinig.

Afdekkapje zat erop toen ik hem kocht, undertail 4 weken geleden er onder gehangen. :)
Die twee die ik erbij heb gehad zijn ook Pirelli's. Model weet ik niet, zal strax ff kijken. Mooie undertail ook, zelf vind ik die van model 2001 het mooist, die heeft net wat andere ronde LED lampen
ff plaatje opgezocht:

full

http://p074.ezboard.com/fyamahar6messagenetfrm10.showMessage?topicID=286.topic (Het hele topic met plaatjes)
Na 3 dagen zonder internet ( netwerk gekl**t) eindelijk MF aangezet
Boeh, das idd balen :( Ik vond het al erg toen MF er 1 dag uitlag vorige week :o :+
 
Joo VETTE bike man! Gefeliciteerd ermee, genoeg reden voor mijn eerste post op MF
8-)

Ik kom um vanmiddag zeker ff bekijken!
 
Damn, krijg net een reply, die seatcover is niet los te koop ;(
Wordt dus weer verder zoeken, heel hard zoeken '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan