Wat heb jij voor brommer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nu nog een honda MB5 (schakel ja!) om mee naar m'n motorrijlessen te rijden, nu haast helemaal standaard dus trekt geen deuk in een pakje boter(liep begin dit jaar hard genoeg om een boete van 270 euro te krijge ...). Is al verkocht voor 500 euro maar hij krijgt 'm pas als ik m'n rbw heb, geen zin om te gaan fietsen met helm onder me arm ;)
 
Regent het daar niet bij in :?

sja ik reed bijna nooit in de regen... maar anders probeerde ik 'm altijd droog te zetten..
er zal vast wel iets in geregent zijn, maar niet gemerkt ofzo :+

hee jij ging naar bed ja :(
of ga je utopist volgen :?

:+ :+
ja ik ging ff dromen hoe ik m'n motor ging tunen want die 45km/u is natuurlijk helemaal niets.... hij moet minstens 65 gaan.. dan kan je tenminste nog meekomen met het verkeer
 
Scooters en brommers? How low can we go!
Durf er nog niet eens naar te kijken man naar die vieze dingen!

Rijd altijd zo'n idioot door de straat 's avonds laat. Nu ben ik wel geintresseerd naar zijn frontcover van zijn lamp. Zal wel vet staan op mijn Bandit. Nu een keer hopen dat ie hem TL rijd of dat ie hem een keer onbeheerd achter laat!!! })
 
Schaamteloze crosspost:

haha,

zullen we ons reggen op scooter forum, daar pics plaatsen van onze "brommers" en vragen hoe hij harder kan?

"Hoi, ik heb net deze brommer gekocht, maar hij kan mar tot 130, en dan maakt ie een heel erg hoog geluid. kan ik hem opvoeren dat hij harder kan? de verkoper verzekerde mij dat zijn top toch op de 280 - 300 moest liggen. of doe ik iets verkeerd? moet er nog erst een ring uit de pijp?

HELP ME!"

:+ :+
 
Schaamteloze crosspost:

haha,

zullen we ons reggen op scooter forum, daar pics plaatsen van onze "brommers" en vragen hoe hij harder kan?

"Hoi, ik heb net deze brommer gekocht, maar hij kan mar tot 130, en dan maakt ie een heel erg hoog geluid. kan ik hem opvoeren dat hij harder kan? de verkoper verzekerde mij dat zijn top toch op de 280 - 300 moest liggen. of doe ik iets verkeerd? moet er nog erst een ring uit de pijp?

HELP ME!"

:+ :+

Heb je een schakelbrommer??
 
hahaha geniaal topic had ik al gemeld. reed net brandweer door de beregende straten hier. misschien toch iets leuks te doen nog
 
hahaha geniaal topic had ik al gemeld. reed net brandweer door de beregende straten hier. misschien toch iets leuks te doen nog

ja ik was vanmiddag ff in het stadje.. rustig aan het lopen (bij het neude daar), ineens stuk of 5 politie wagens (die agenten hadden kogelweerde vesten aan).. en evenlater kwam er nog een ambu..
weet jij wat er aan de hand was of niet?
 
Schaamteloze crosspost:

haha,

zullen we ons reggen op scooter forum, daar pics plaatsen van onze "brommers" en vragen hoe hij harder kan?

"Hoi, ik heb net deze brommer gekocht, maar hij kan mar tot 130, en dan maakt ie een heel erg hoog geluid. kan ik hem opvoeren dat hij harder kan? de verkoper verzekerde mij dat zijn top toch op de 280 - 300 moest liggen. of doe ik iets verkeerd? moet er nog erst een ring uit de pijp?

HELP ME!"

:+ :+

Misschien es proberen om doorteschakelen???




:+
 
ik rij een puch hij gaat 45 maar dat haal ik nooit want dan hou ik hem niet mee.
Damn das zo hard joh. Kan ik hem niet beter afvoeren want zo meteen word ik opgepakt ofzo en dan krijg ik echt gezeik met mijn ouders hoor.
Dusse helluupp !!!
 
ja ik was vanmiddag ff in het stadje.. rustig aan het lopen (bij het neude daar), ineens stuk of 5 politie wagens (die agenten hadden kogelweerde vesten aan).. en evenlater kwam er nog een ambu..
weet jij wat er aan de hand was of niet?

hmm niets gehoord. maar dat is normaal hier hoor. echter hoor ik nu allerlei mensen buiten, dus ga toch maar effies kijken
 
schakel? weet ik veel, ik geef gewoon gas, het plaatje ervan staat hier: Post van -]UtoPisT[- in topic 'Wat heb jij voor brommer?'

is dat een zg "schakel" brommer? want dat was bij de aankoop niet geheel duidelijk (van oud vrouwtje gekocht, weinig KM's)

Ik geloof trouwens dat mijn linker remhendel kapot is, hij remt niet af namelijk als ik hem inknijp....

Misschien als je je jasje dichtdoet dat je weer wat kilometers meepakt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan