Wat heb jij voor brommer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof trouwens dat mijn linker remhendel kapot is, hij remt niet af namelijk als ik hem inknijp....

Had ik ook last van!! Heb hem er maar afgehaald...en dat rare pookje aan de linkerkant ook!!! Ik maar trappen op dat ding, maar gebeurde dus helemaal niks!!
Ik naar de dealer toe, maar die kon me ook niet vertellen waar die voor was!
 
hmm niets gehoord. maar dat is normaal hier hoor. echter hoor ik nu allerlei mensen buiten, dus ga toch maar effies kijken

ja ok je ziet inderdaad regelmatig een politie met hoge snelheid en bellen enzo langskomen..
maar dit vond ik wel erg groot.. (was ergens in de binnenstad)
maar goed nu ga ik wel pitten...
happy.gif
:z
 
Had ik ook last van!! Heb hem er maar afgehaald...en dat rare pookje aan de linkerkant ook!!! Ik maar trappen op dat ding, maar gebeurde dus helemaal niks!!
Ik naar de dealer toe, maar die kon me ook niet vertellen waar die voor was!


kan ik die hendel niet gebruiken als een knop om mijn begrenzer in te laten gaan? vermomd als een remhendel? zodat als de wouten eraan komen, ik meteen die begrenser erop kan den, zodat als ik op de rollerbank sta, (als ze me te pakken hebben gekregen) hij niet harder gaat als 25 (want ik rij natuurlijk, ultracool, zonder helm, met oranje plaatjes...)
 
kan ik die hendel niet gebruiken als een knop om mijn begrenzer in te laten gaan? vermomd als een remhendel? zodat als de wouten eraan komen, ik meteen die begrenser erop kan den, zodat als ik op de rollerbank sta, (als ze me te pakken hebben gekregen) hij niet harder gaat als 25 (want ik rij natuurlijk, ultracool, zonder helm, met oranje plaatjes...)

Ik wordt nooit gepakt door de pliesie!!! Ben op mien brommer ze altijd veel te slim af!!
Heb ook geen kenteken of verzekering op de brommer zitten want dat kost toch alleenmaar geld. En in het weekend kan ik dat geld beter uitgeven aan anti-puisten creme en breezers!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan