Wat heeft een "motor-restaurant" nodig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als alle aanbevelingen gerealiseerd gaan worden dan kan dit wel eens het ideale motor-hotel/restaurant/stopplaats gaan worden. :Y

Maar zoals MaartenP zeg, sommige aanbevelingen zoals sleutelruimte bijvoorbeeld gaan wel echt te ver. :)
 
Goed idee ook. Had er zelf ook aan gedacht, quasi zo'n "ski-kamer" waar je ook je schoenen op verwarmde dingen plaatsen kan, dat ze weer snel drogen :)

Top, neem ik mee! Dank je!
Ik heb een paar keer meegemaakt dat er een droogrek in de warme installatieruimte staat. Heerlijk als je de ochtend na een regendag weer droge, warme spullen kunt aantrekken.

En het is praktisch voor jezelf als restaurant, bij een tankstation heb ik tijdens een kop koffie weleens voor flinke plassen gezorgd door druipende kleding.
 
Maar zoals MaartenP zeg, sommige aanbevelingen zoals sleutelruimte bijvoorbeeld gaan wel echt te ver. :)

Lijkt me ook een beetje ver gaan inderdaad. Setje basisgereedschap op voorraad houden zodat je iemand kan helpen als hij/zij echt accuut in de problemen zit, maar veel verder zou ik niet gaan.
 
Lijkt me ook een beetje ver gaan inderdaad. Setje basisgereedschap op voorraad houden zodat je iemand kan helpen als hij/zij echt accuut in de problemen zit, maar veel verder zou ik niet gaan.
De vraag is natuurlijk ook welk soort motorrijders je wilt aantrekken.
Wil je motorrijders op oude barrels die de hele dag blijven hangen en sleutelen?
Wil je mooiweerrijders op glimmende motoren die al hun gadgets opladen (stroom = duur) en na een uur weer weggaan nadat ze gegeten en gedronken hebben?

(Uiteraard zijn bovenstaande groepen redelijk gegeneraliseerd maar het komt redelijk overeen met wat je tegenkomt op de gemiddelde bergpas)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan