Wat ik even met jullie wou delen B|

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
De kat heeft deze ochtend op mijn Dainese pak gezeken B|

Ondertussen weet ik hoever een kat kan vliegen zonder wat te breken, maar hoe krijg ik die geur er uit? Het was gelukkig aan de lederkant en niet op de voering :X

Laatst was er iemand die iets zei van een product voor gordijnen ofzo te verfrissen?

Gaan katten er ook aan dood als je ze het laat zuipen B| })
ghehehe...nee, daar gebruik ik altijd een spons en wat spekvet voor...

spons in het spekvet...inknijpen..op laten drogen en dan de kat voeren...

vet weekt weer...spons dijt uit..."poef".... doei doei poes... :o })

Moet je de kattenbak maar wat vaker schoonmaken... of je pak niet op de kat z'n plek leggen. Hoe dan ook, je hebt het vast aan jezelf te danken :P

Moet je de kattenbak maar wat vaker schoonmaken... of je pak niet op de kat z'n plek leggen. Hoe dan ook, je hebt het vast aan jezelf te danken :P

Yeah right B|

Beest heeft vandaag al op de brooddood, op de propere was en op mijn pak gezeken terwijl haar bak gisteren proper gemaakt is...

Volgens mij denkt dat beest dat heel het huis van haar is B|

Jij lijkt me wel een liefhebber....poesje hebben O-)

volgens mij heb jij een dominant poezebeest ? zeik eens over haar heen kijken hoe ze dat vind of gewoon door haar eigen zeik heen halen

mag ik die kat hebben????

zaterdag een wedstrijd boogschieten, hebben we eens een bewegend doel..

oja.. je schoonmoeder voldoet ook hoor.. O-)

Volgens mij denkt dat beest dat heel het huis van haar is B|
Uh, is dat niet zo dan :? ;)

Beest heeft vandaag al op de brooddood, op de propere was en op mijn pak gezeken terwijl haar bak gisteren proper gemaakt is...
On a more serious note: Een kat piest over het algemeen niet zomaar en opeens op verschillende plekken. Misschien is ze wel ziek?

En wtf is een brooddood?? :)

Kan me niet voorsteleen dat die poes zomaar op je pak heeft gezeikt O-) dat doen alleen maar katers.
Volgens mij vertel je het hele verhaal niet, er is vast wat aan vooraf gegaan :+

Wil me nergens mee bemoeien hoor, maar is dit niet een beeeeetje off-topic?

Hahahaa, het zal eens niet in huize Sigma gebeuren :+

Wat goed schijnt te werken is je pak in de vriezer leggen... Ik hoop dat je een grote vriezer hebt!

Kan me niet voorsteleen dat die poes zomaar op je pak heeft gezeikt O-) dat doen alleen maar katers.
Volgens mij vertel je het hele verhaal niet, er is vast wat aan vooraf gegaan :+

Wil me nergens mee bemoeien hoor, maar is dit niet een beeeeetje off-topic?
Ik moet ook altijd zeiken na het neuken :X :X :X

regenpijp diep in de grond graven onder een 45 graden... visje erin laten glijden.... poesje achter t visje aan .... jij trekt de regenbij terug.... opgeruimd...

wel voor de vorm s'avonds de poes roepen

succes

Terug
Bovenaan Onderaan