Wat ik net uit mijn band vis

fitrefo

MF veteraan
20 apr 2004
2.424
0
Dit soort troep laat iemand dus achter op de openbare weg...

full


en ik kom net vrolijk aangereden, ben blij op tijd weer terug te zijn en verheug me op de megameeting van morgen.. gaat dus niet door nu.

gelukkig reed ik maar 40 en kon ik hem snel aan de kant zetten. heeft nog effe geduurd voor ik hem er uit had ook. alleen het kopje stak nog uit de band, en aan de lengte te zien hoop ik niet dat ie mijn velg aan de binnenkant beschadigt heeft.
 
Ai, dat is minder leuk. Kun je weer geld gaan uitgeven aan een nieuw bandje :(

Gelukkig heb je alleen financiele schade...
 
ja gelukkig geen schade, maar het gat is te groot voor een prop denk ik. en zit ook mooi aan de zijkant zodat ik die prop ga voelen als ik een bochtje neem. denk dus dat het wel een nieuwe band wordt.. :(
 
prijs jezelf gelukkig :) je kijkt voortaan nog beter uit dan voorheen }) dit komt je veiligheid extra ten goede :}
 
Flink balen, gelukig alleen de band en niet de hele motor...
Ziet er in ieder geval wel naar uit dat het een nieuwe band gaat worden.
 
Een mooie reden om een nieuw bandje te kopen. Welke wordt het?
 
Dit soort troep laat iemand dus achter op de openbare weg...

(Afbeelding)

en ik kom net vrolijk aangereden, ben blij op tijd weer terug te zijn en verheug me op de megameeting van morgen.. gaat dus niet door nu.

gelukkig reed ik maar 40 en kon ik hem snel aan de kant zetten. heeft nog effe geduurd voor ik hem er uit had ook. alleen het kopje stak nog uit de band, en aan de lengte te zien hoop ik niet dat ie mijn velg aan de binnenkant beschadigt heeft.

Heee, da's een gloeispiraal van een dieselmotor. Hoe kan iemand die nou verliezen ? :z :Z
 
ooit es een spijker erin gehad bij een 2 weken oude band, maar de afmeting van die schroef die jij er in hebt zitten liegt er ook niet om, zonde, maar wel weer een goeie smoes om er weer wat nieuw sportief rubber om te leggen
 
Ik heb 2 maanden geleden precies hetzelfde gehad.

*Plof*

Ik kijken, hoor wat sissen, AIAIAIAIiiiii, Staat er een M6 steenboortje rechtop in mijn achterband. Jammer dan mijn band nog geen 1000km oud was :(
 
:^

[me]BANDaddIcT heeft op dit ogenblik ook Macadams en wil die er zo snel mogelijk weer vanaf[/me]
:X

grrr, ga je me nou vertellen dat ik ook nog de verkeerde keus in banden heb gemaakt?? |(
ach, is de eerste keer dat ik nieuwe banden neem en de dealer beval me deze aan. ben een leek op bandengebied. (op motorgebied ook nog enigzins.. maar ik leer elke dag ;) )

edit: moet er dus eerlijkheidshalve ook bij zeggen dat ik aan het profiel van de band op de michelin site de conclusie heb getrokken dat het macadams zijn. er staat RADIAL op de zijkant. de dealer zei ook nog iets over 'reds' of rood ofzo.

ik is leek :X
 
Laatst bewerkt:
grrr, ga je me nou vertellen dat ik ook nog de verkeerde keus in banden heb gemaakt?? |(
ach, is de eerste keer dat ik nieuwe banden neem en de dealer beval me deze aan. ben een leek op bandengebied. (op motorgebied ook nog enigzins.. maar ik leer elke dag ;) )

edit: moet er dus eerlijkheidshalve ook bij zeggen dat ik aan het profiel van de band op de michelin site de conclusie heb getrokken dat het macadams zijn. er staat RADIAL op de zijkant. de dealer zei ook nog iets over 'reds' of rood ofzo.

ik is leek :X

Laat ik zeggen dat deze banden me laatst héééééél erg onaangenaam verrast hebben :( Zolang het droog is valt het allemaal nog wel mee. Maar één spatje regen en het is gedaan met de pret. Ook ook is de macadam 100 net iets beter als de 90. De banden gaan dan ook nog is verschikkelijk lang mee, wat in dit geval eerder een nadeel dan een voordeel is. De mijne met sportieve rijstijl 18000 km |( maar nu vliegen ze er toch echt af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan