wat ik nou meemaakte

Flaterik

MF veteraan
12 mrt 2004
15.840
2
Donderdag avond effe lekker een rondje gereden. Ben ik weer bijna thuis, zie ik 2 motorrijders en een jeep me te gemoed komen. Ze slingerde over de weg. Zo te zien probeerde de motorrijders de jeep te laten stoppen. Plotseling komt die jeep naar mijn weghelft en ik dus uitwijken. Ik denk WTF. Dus ik omdraaien en achter hun aan. De jeep gaat over fietspaden en vluchtheuvels. Hij reed echt als een gek. Ze draaien bij ons het industrie terrein op, wat doodloopt, en de jeep stopt bij een garage. Een motorrijder gaat goed kwaad naar binnen. Ik naar die andere om te vragen wat er aan de hand was.

De motorrijders hadden de jeep ingehaald en de bestuurder van de jeep was er niet blij mee en sneed dus de motorrijders af. Motorrijders gingen weer voor de jeep rijden en steken een keer hun hand op van waar slaat dit op. Toen reed de jeep 1 van hun van achter aan. Hij was niet gevallen maar toch. De bestuurder van de jeep reed gewoon door.

Politie gebeld, die kwam naar een tijdje, en de bestuurder van de jeep vertelde precies het verhaal andersom en dat hij hun niet had aangereden.
Politie kon er niks aan doen zeide ze, ze moesten het maar onderling oplossen.
Motorrijder kwaad en had hier geen zin in. Hij had geen zichtbare schade.

Nog effe met de motorrijders staan praten. Ze waren op weg naar den bosch en vroegen of ik zin had om mee te rijden. Dus met z'n drieen binnendoor naar den bosch gereden. Dis was echt een mooi ritje. Het ging wel hard. Ik kon ze net bij houde met mijn ER-5. Komen we in den bosch. Staan we voor een stoplicht, komt er nog een motorrijder aan op een racer. Slippers aan, kniebroek, t-shirt en een open helm :X . Wij rijden weg, bocht om en trekken weer op. Toen POLITIE, wij schrikken wat we reden niet heel netjes. Denken; shit snelheid controle. Bleek een alchole controle te zijn. Alles goed en wij weer verder rijden. Nog effe wat gedronken in den bosch en toen weer richting huis gereden.
Het was echt een mooi ritje :] alleen die hufter met die jeep was minder maargoed.
 
Ik had die jeep gelaten voor wat hij is. Mss wel even een vingertje :P
 
en die gozer heeft die eikel niet eens voor zn potje gerost? -O-

politie was al gebeld.
Het werkt dan niet echt in je voordeel als je die vent op gezicht slaat.
Maar het zal opzich wel opluchten :9


Ik had die jeep gelaten voor wat hij is. Mss wel even een vingertje :P

dus als je van achter word aangereden en die gene stopt niet, steek jij alleen je middelvinger op
 
zo zie je maar , de politie is je beste vriend, ennuh volgens iemand hier op het mf zullen ze die situatie wel aan zichzelf te danken hebben gehad.
Ze hadden gewoon veel beter moeten anticiperen.

Jeepje komt er dus lekker gewoon ongestraft mee weg....... till the next time....... and next time......and.....

totdat iemand hem een keer uit zijn jeepje trekt........en hem op een andere manier duidelijk maakt dat ie van zijn gedrag niet is gediend......
 
dus als je van achter word aangereden en die gene stopt niet, steek jij alleen je middelvinger op
Zoals ik het lees hebben ze het een beetje aan hun zelf te danken....maar iig, ik vind het ook zuur dat de schmerzen niets (kunnen?) doen.
 
Ik had ook zoiets van de week.
Haal een auto in en ga daarna veel te hard doortrekken (als daar mag)
Stop ik 2km later om effe wat te verstellen aan de ruit, stopt ie naast me..
"Rijbewijs kwijt heh?"

Ik..... wat mot je nou?

Rijd ie door, teveel TV gekeken denk ik.
Ik denk dat hij eigenlijk geschrokken was van het geluid of zo.
Die gasten in die auto's ZIEN HELEMAAL NIKS, spiegel is voor haar kammen denk ik.
 
Volgende pagina graag.

Als ze die jeep niet nog een keer ingehaald hadden was er niks ad hand...wellicht reed die ze per ongeluk aan en zat die gewoon mee te spelen en liep het wat uit de hand..

Je weet nooit het fijne..
 
hallo waarom heeft niemand het over deze gek B|

staan we voor een stoplicht, komt er nog een motorrijder aan op een racer. Slippers aan, kniebroek, t-shirt en een open helm .

:P :P :P :P
 
zo zie je maar , de politie is je beste vriend, ennuh volgens iemand hier op het mf zullen ze die situatie wel aan zichzelf te danken hebben gehad.
Ze hadden gewoon veel beter moeten anticiperen.

Jeepje komt er dus lekker gewoon ongestraft mee weg....... till the next time....... and next time......and.....

totdat iemand hem een keer uit zijn jeepje trekt........en hem op een andere manier duidelijk maakt dat ie van zijn gedrag niet is gediend......

Dit vind ik dus zo ongelovelijk dom gelul :r
Het lijkt mij duidelijk dat de twee, later drie, motorrijders hier het verstandigst waren, gewoon de politie bellen en niemand uit een jeepje trekken en aftuigen om zo je gelijk te krijgen.
Slaan vind ik zo wie zo een getuigenis van zwakte, ik krijg mijn gelijk niet dus ram ik er op los. Of gooi ik een bougie door iemands achterruit. Want dat zal hem leren

In dit geval is het een 1 op 1 verhaal waar de politie dus ook niets mee kan.
Kunnen zij weer gewoon boeven gaan vangen.
Doei :W
 
In dit geval is het een 1 op 1 verhaal waar de politie dus ook niets mee kan.

dus denkt die peer dat ie de volgende keer maar weer een motorrijder kan aanduwen

*O* "geweld met geweld oplossen" *O*

als ie al het lef heeft om je bijna dood te rijden dan raakt ie ook niet onder de indruk van je toespraak hoor.
 
zo zie je maar , de politie is je beste vriend, ennuh volgens iemand hier op het mf zullen ze die situatie wel aan zichzelf te danken hebben gehad.
Ze hadden gewoon veel beter moeten anticiperen.

Jeepje komt er dus lekker gewoon ongestraft mee weg....... till the next time....... and next time......and.....

totdat iemand hem een keer uit zijn jeepje trekt........en hem op een andere manier duidelijk maakt dat ie van zijn gedrag niet is gediend......

Jij had vast een bougietje door zijn ruit gesmeten :z :z :z
 
whooooooo lijkt mijn avontuur met pasen wel
was alleen bij enkhuizen dan,had zelf niks(bleef ook overeind) en na wat gemopper met die gozer maar vertrokken,is toch zijn verhaal tegen de onze :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan