Wat ik nu toch weer heb gedaan :(

Marve

MF veteraan
21 aug 2007
2.782
2
Bergen op Zoom
Al maandenlang zat ik te twijfelen over een nieuwe motor. Het zou geen 1000 worden, toch misschien lichter, daarna zou ik m'n CBR600 houden en toch voor een pekelfiets erbij gaan, een Diversion 900 oid.

Tot ik ineens die ene motor zag en ik was gelijk blind, gelijk helemaal verkocht en nu heb ik over een paar uur ineens deze voor de deur staan, de laatste fiets waarvan ik verwacht had dat dat hem zou gaan worden :P

Heb de Honda Goof ingeruild voor deze en ga hem zo ophalen, zondag gelijk nieuwe Remus pijpen eronder ;)

Ben er toch wel heel erg blij mee *O* *O* :Y *D
 
Al maandenlang zat ik te twijfelen over een nieuwe motor. Het zou geen 1000 worden, toch misschien lichter, daarna zou ik m'n CBR600 houden en toch voor een pekelfiets erbij gaan, een Diversion 900 oid.

Tot ik ineens die ene motor zag en ik was gelijk blind, gelijk helemaal verkocht en nu heb ik over een paar uur ineens deze voor de deur staan, de laatste fiets waarvan ik verwacht had dat dat hem zou gaan worden :P

Heb de Honda Goof ingeruild voor deze en ga hem zo ophalen, zondag gelijk nieuwe Remus pijpen eronder ;)

Ben er toch wel heel erg blij mee *O* *O* :Y *D
Van harte gefeliciteerd met deze prachtige fiets :}
 
Daar horen Termi's onder, investeer dan direct goed. Zo`n Remuspijpen zijn het ook net niet.
 
999 :9~ *O*

Maar Remus? Toch niet deze hè??? Ik vind ronde pijpen onder een 999 niet echt mooi... :N
 
Wauw, wat een mooie fiets...!!

Helaas moet ik de mensen voor mij gelijk geven vwb te uitlaat.

Veel plezierige KM's ermee!
 
Chique pekelfiets man :+

maar even serieus, bloed mooi ding. daar gaat je hartje wel sneller van kloppen.

veel plezier ermee

RFast
 
Hier ga je zo'n spijt van krijgen! Vreselijk, hoe kon je, zo'n mooie motor kopen! })


:] :] :] :]








:+

Gefeliciteerd met je aanschaf, da's een prachtige machine! :)
 
cewle fiets... laat ze maar lullen wat die pijpen betreft.

mensen kijken toch wel op of om als ze een twin met open pijpen horen..
 
ja gefeliciteerd.

ik zie de vergelijking wel een diversion 900 of deze pracht machine. hahahha

maar welkom in de 2 cilinder wereld.
 
Gefeli! Gelijk ritje doen vandaag man, wat een weer! Keep the shining side up! :)
 
Getver, wie koopt er nou een Duc? Daar zou ik nog niet dood op gevonden willen worden, hoor....







(klinkt 't een beetje geloofwaardig? :+)

Maar serieus, mooie motor en het weer speelt lekker mee... Veel plezier van je nieuwe fiets, en hou die mooie roodglimmende kant boven!
 
erg mooi ding, veel plezier ermee. en qua uitlaat, ben ik het wel eens met de meeste boven mij.
 
mooooooi toch man, doen wat je hart je ingeeft en de motor kiezen die je zelf persoonlijk het mooist vindt. Zou persoonlijk voor de XB 9 zijn gegaan
Mooie :] kilometers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan