Wat ik vanmorgen meemaak!!

.... Fresh Flava rules!!!! (en te zien aan de reacties op het forum staat hij niet alleen). Mijn ex was altijd zeikerig bang omdat ik ook zo ben. Meestal helpt praten wel op zo iemand rustig te krijgen, maar helaas nu niet.

Maar je moet maar denken dat je je nog veel kloteriger voelt als je NIET was gestopt. Stel je voor dat je thuis komt en in de krant leest dat het meiske was afgetuigd door zo'n lamstraal.

Zet die %$#@%*&^$# op zijn motor, geen helm op, handen op zijn rug binden, gashendel vast, en op volle snelheid tegen de muur. Dat zal hem leren!

En de groetjes aan Bianca ....
 
wat een smerige etterlul zo`n gast verpest het voor anderen, toppie dat je die meid geholpen hebt wat betreft hulp dat bestaat haast niet meer hoor moet het alleen opknappen tegenwoordig.

succes met je oog en dien een schadeclaim en vraag slachtoffer hulp aan
alleen dan kan je een letseladvocaat inschakelen die deze gast volledig uitknijpt
zal em leren die hufter.
 
Op woensdag 25 juni 2003 08:58 schreef CPUburn het volgende:
wat een idioot :(
motor afpakken van zo'n eikels...

heb gisteren gelukkiglijk het omgekeerde meegemaakt: ........
/quote]

Oef, ik was al bang dat je bedoelde dat jij zo'n maloot was op een motor die iemand anders op zijn bek timmert.
 
Strakke actie :} Gelukkig zijn er nog altijd mensen zoals jij.

Wel ;( dat je je helm nu niet meer opkan.
 
...
Heb begrepen van slachtofferhulp, dat dat meisje (ze heet Bianca trouwens) het er echt moeilijk mee heeft. En ze was me heel dankbaar. Morgen zie ik haar om even kennis te maken. Ben wel benieuwd hoe het met haar is.
...
Brothers on bikes :} (fijn om te weten)

Veel vrouwen worden smoorverliefd op hun redder in nood.
Iets voor jou.
 
Man.. man.. man… Ik had het toch even hoor…. Vette adrenaline, schaafwond en een dik oog.

Lol...maar je hebt gewonnen...en das goed voor het ego 8-)

morgen piccies van Bianca????

Hehe...dacht net hetzelfde.

Hey maarreeehh...is misschien een domme opmerking maar je kan die gozer heus aanklagen voor enkele honderden euroos hoor.
Zeker met vier getuigen derbij.
Ik wil ook geen amerikaanse toestanden hier maar als je al een dik oog geslagen bent mag daar een nieuwe set banden of een demper tegenoverstaan.

Iig koel gereageerd...props :)
 
FreshFlava: Klasse hoor, respect.

Niet meer dan normaal zul je wel zeggen, maar jij doet het.
 
Goed dat je gestopt bent, zo hoort het.
Het word door de politie ook altijd wel gewaardeert (Schrijf je dit woord nou zo?) :?
Moet je eens bedenken als er niemand gestopt was, hoe ze dan behandeld had kunnen worden door die malloot.
Ik heb ook eens een vrouw geholpen die door een vent in elkaar geslagen werd omdat haar hond in zijn tuin liep, stopte ook verder niemand.
Later een getuigeverklaring afgelegd, word ik een paar dagen later aangehouden met gordel niet om enzo.
Was het dezelfde agent, die me herkende en het nog waardeerde, schreef toen geen boete uit.
Kijk, dat had ik er al mee verdiend ;)
 
Toppie dat je zo gehandeld hebt.
Zouden er meer van moeten zijn die stoppen :} :}
Hopen dat die kerel inderdaad ze rijbewijs ofzo kwijtraakt.
 
Het verhaal klinkt bijna te maf om waar te zijn. Helaas zijn er altijd gekken bij die zichzelf op de een of andere manier niet in de hand kunnen houden, waar anderen dan weer onnodig de dupe van worden. :r

:} Hulde voor jou!! :} Hopen dat je snel weer je helm op kan.

En heren: op een foto van Bianca moeten jullie waarschijnlijk nog even wachten, want volgens FreshFlava zag ze er momenteel niet al te best uit na haar avontuurtje van vanmorgen. ;)


CAT
 
Wat een verhaal! Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt. Die eikel zit toch wel vast nog, hoop ik?
 
Applaus voor jou! Geweldige actie. Ik heb ademloos dit topic & alle reacties gelezen. Hartslag begint weer normaal te worden, dank u. Ik leef echt met je mee en ik hoop dat je deze ellende gauw een beetje achter je kunt laten.
 
Jammer van je oog Flava, maar je bent de man!!!!!

Hulde, hulde, hulde voor je aktie van vanmorgen!
Wat een ongeloofelijke randdebiel zeg die kerel.

Aanklagen die eikel!
 
You're the man, Fresh Flava!!! :}

Geen idee hoe ik in zo'n geval zou reageren. Stoppen voor een motorrijder in problemen is één, maar als ie me al met het schuim op z'n bek tegemoet treed weet ik niet of ik erg lang in zijn buurt zou blijven... Hulde dat je je daar niet door in de luren hebt laten leggen en 'm uiteindelijk zelfs gevloerd hebt voor hij nog meer schade zou aanrichten!
 
:} respect :}

Geef jezelf even de rust om deze krankzinnige gebeurtenis te verwerken en vergeet die hufter niet een goede financiële poot uit te draaien (vol het advies van Baksteen). Goed dat je contact hebt met slachtofferhulp en je mede-slachtoffer Bianca.

Nogmaals: hulde voor je actie!
 
super hoor niks anders dan lof :} :} :} :} :} :} :} :}
zouden er meer zou moeten doen.
kan me voorstellen dat je nog niet helemaal snapt wat er is gebeurt
maar zou zelf niet beter gehandeld kunnen hebben.
en wat betreft die mongool uit het noorden, die moeten ze gelijk alle rijbewijzen afnemen die hij heeft en vervolgens opsturen naar PPP A4
kunnen wij ook ff lekker spelen met hem .
 
Ongelooflijk om te lezen! Top dat je niet iemand aan d'r lot overlaat :} zouden er meer moeten doen. Beterschap in ieder geval en ik hoop volgende keer weer een leuk verhaal te lezen dan van zo'n kl :r :r tzak.
 
Wat een verhaal zeg niet normaal.
Je hebt hem toch zeker wel d.m.v. een paar meppen bij z'n positieve gebracht :?

Die gozer heeft echt een waan idee dat hij ABSOLUUT NIET fout zit |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan