wat is beste 25kw ?

jonge jonge.. ik vind je een beetje triest.. een begrensde motor is heeeel anders dan een begrensde scooter hoor! |(

en ik zou geen 2 takt motor nemen.. veel meer onderhoud dan een 4 takt, ik heb een CB500 en dat gaat prima in 25 KW
 
Als je toch zulke debiele dingen schrijft of gaat doen, verspil dan niet mijn tijd met vragen wat de beste 25Kw is.
:r

Je hebt geen id hoeveel 25Kw is in verhouding tot je RS'je (ja ik kan het weten heb er zelf ook op gereden met een 74cc polini)

:r

Idd.

Ookal is het voor mij extreem verleidelijk het te doen omdat ik al 25000km heb gereden in minder dan een jaar en nog een jaar met die kutbegrenzing moet, absurd.
 
Ik rijd zelf ook nog (schakel)brommer namelijk een Derbi Senda Sm X-treme maare kben nu al aan t kijken/sparen voor een motor maare waarom vraag je wat de beste 25kw is en kom je vervolgens aanzetten met dat je toch geen 25kw gaat rijden en schijt hebt aan de politie (ik overigens ook maare kga wel netjes 2 jaartjes 25 kw blazen). Koop dan meteen een Hayabusa :P maare 25 kw op motor = heel wat anders dan je opgefokte rsje. Koop btw 4takt. Op den duur veel goedkoper en je hebt er na je 25kw periode tenminste nog wat aan.
 
Ik rijd zelf ook nog (schakel)brommer namelijk een Derbi Senda Sm X-treme maare kben nu al aan t kijken/sparen voor een motor maare waarom vraag je wat de beste 25kw is en kom je vervolgens aanzetten met dat je toch geen 25kw gaat rijden en schijt hebt aan de politie (ik overigens ook maare kga wel netjes 2 jaartjes 25 kw blazen). Koop dan meteen een Hayabusa :P maare 25 kw op motor = heel wat anders dan je opgefokte rsje. Koop btw 4takt. Op den duur veel goedkoper en je hebt er na je 25kw periode tenminste nog wat aan.
Je hebt gelijk en het is ookal 6028x gezegd op het forum. ;)
 
Ik rij nu met een GS500E. Vrij goedkoop in aanschaf in onderhoud. Rijd 1:25 dus kosten vallen wel mee. Hij rijd ongeveer 140-150 op top. Dat terwijl die begrenst is op 15,5kw ofzo volgens de rollerbankuitdraai. Dus daar ga ik binnenkort wel ff wat aan veranderen denk :D
 
Hoi pieter VBO,

Ik merkt het al, hij bent een echte vent die zich niet laat naaien door de 25kw regeling! idde gewoon lekker vol vermogen doen! zo'n rgv is wel een vet dikke scoot jah, maar misschien is dit meer iets voor jou *klik*

Motorgroetjes,

kris
 
DIT is DE beste 25kw die gehad heb ( na de rs125 :r maar mooi, de xl250s de xl250r een ktm 125 enz enz) laat nu de rest maar komen *D
726102.jpg
 
dit WAS men appie, ik heb 9 weken moeten wachten op een staander contact, 12 weken op een stuurgewicht, 4 weken op een speciale bougie toen was ik het beu en heb ik em weggedaan })
690614.jpg

het was wel een vrouwenmagneet moet ik zeggen hehe
 
Ik doe de 25kW op een CB360 uit 1974, met standaard 24,8 kW. Goedkoop dus je houdt geld over om iets echts te kopen als je onbegrensd mag.

(Gaat weer terug naar brikken forum)
 
weer zo`n *****

een 25 kw veegt z`n reet af met elke raceplee! dat is niet te vergelijken.
ik ben al vaak genoeg zowat op m`n plaat gegaan met zo`n "zielig" geknepen motortje. zelfs met een vfr400 (sorry Remco :+ ) maar dat komt omdat ik niet kan rijden... :o

die vfr is DE fiets voor jou, geloof me. hij gaat je kop er af rukken qua acceleratie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan