wat is beste 25kw ?

pieter_vdbo

Rookie
23 okt 2004
18
0
belgie
ik ben nu bijna 18 mar rijd nog rond met rs50 :] nu wil ik natuurlijk iets zwaarder :9 mar weet niet goed wat te kopen rgv250r lijkt me wel iets mar die is natuurlijk al redelijk oud dan is er natuurlijk nog de cbr125r mar die heeft mar 9.4kw hebk gehoord ;( en de rs125 of 250 marjah iemand raad ?? :}
 
ZXR400: niet te zwaar, stuurt goed, heeft de looks, begrenzing eruit en weeeer gaan!
 
Iedereen kan wel zeggen wat hij/zij de beste 25Kw-er vind, maar het gaat erom wat je zelf wilt.
Als je alleen een beetje wilt spelen en kleine stukjes rijden zou ik een 2-takt nemen. RS-125 is wel leuk.

Als je toch vaker en grotere stukken wilt rijden, zou ik zeker geen 2-takt nemen.
Dan kan je een wat zwaardere motor (4/6/600cc) nemen en die begrenzen zodat je na de 25Kw periode weer verder kan op die motor.

Bijvoorbeeld: Kawasaki, ER-5, KLE, GPZ, ZXR 400.
Suzuki: GS500
etc
 
Laatst bewerkt:
is voor korte afstanden hoor :p mar ik wil eig vooral 1 die goed optrekt en niet teveel kost :p en ik hoor veel slechte dingen over de cbr125r rgv zie ik wel goed zitten :9
 
is voor korte afstanden hoor :p mar ik wil eig vooral 1 die goed optrekt en niet teveel kost :p en ik hoor veel slechte dingen over de cbr125r rgv zie ik wel goed zitten :9

Alleen jammer dat je de rgv moet terugtunen. Beter pak je een mito of een rs125.
 
RS125!!!! mooi ding om mee te beginne pakt lekker weg rijdt net als jou rs50 alleen dan ietsje meer vermogen" :9 Als je je goed aan de 2 takt regeltjes houdt en een niet te oud blok koopt (raad ik je aan) dan komt het wel goed hooor!!! :)
 
fun :p mar terugtunen doe ik niet }) rijd ik wel zo rond :p zoveel controle is er nu ook niet op :p 45 of 25 zoveel scheeld het niet haha ;) :p
 
fun :p mar terugtunen doe ik niet }) rijd ik wel zo rond :p zoveel controle is er nu ook niet op :p 45 of 25 zoveel scheeld het niet haha ;) :p

:X

pas je wel op straks op je motor

Edit: Laat het brommertijdperk achter je en stap in de wereld van de motoren. Maar nog wel ff netjes 2 jaar 25kw rijden, pas dan vol vermogen. Kan me voorstellen dat je het ontvluchten van de politie en zijn rollerbank onderhand wel zat bent. Dus koop netjes 25kw en ga daar van genieten.
 
fun :p mar terugtunen doe ik niet }) rijd ik wel zo rond :p zoveel controle is er nu ook niet op :p 45 of 25 zoveel scheeld het niet haha ;) :p

Als je toch zulke debiele dingen schrijft of gaat doen, verspil dan niet mijn tijd met vragen wat de beste 25Kw is.
:r

Je hebt geen id hoeveel 25Kw is in verhouding tot je RS'je (ja ik kan het weten heb er zelf ook op gereden met een 74cc polini)

:r
 
Laatst bewerkt:
Als je toch zulke debiele dingen schrijft of gaat doen, verspil dan niet mijn tijd met vragen wat de beste 25Kw is.
:r

Je hebt geen id hoeveel 25Kw is in verhouding tot je RS'je (ja ik kan het weten heb er zelf ook op gereden met een 74cc polini)

:r


:^


alleen had ik een MBtje met 70cc :P


25kw is lang zo erg niet als de meeste mensen denken. en waarom zou je in het begin gelijk een motor met veel meer dan 25kw willen? je gebruikt die kw's toch niet......
 
Geloof best dat als je meer vermogen hebt dat je dat dan ook best wel eens (misschien vaak) gebruikt. Maar als je net begint (en nog een toffe scootah mentaliteit hebt, "ik ga hem toch niet begrenzen" :? ) heb je genoeg aan 25Kw. Het is echt geen straf ofzo...
 
Laatst bewerkt:
SV650N of de SV650S . Volgens mij de beste 25kw, beginnersfiets. Motootje rijdt echt zalig en geeft je een goed gevoel. Een moto die je ook niet verrast bij plotse acties. Het enige minpuntje is de voorvering. Deze durft wel eens te stuiten.

Een echte aanrader
 
Tja ik heb nu een bandit, kan er alles mee doen wat ik wil (zit wel te snakken naar het volle vermogen :9~ ) maar je moet rijden wat je lekker vindt.
Had liever een zx6r 2004 (licht als een veertje) gehad of een SV, maar daar had ik het geld niet voor over '(
 
een honda cbf 250 is ook wel vet. Alleen die is 250cc 4-takt dus die zal niet harder gaan dan 140/150.
 
Niet zeuren, gewoon zxr400 kopen :P
Bandit, er-5, sv650 rijden ook erg lekker vind ik.
Of anders misschien een yamaha fzr400/600?

[ouwe zeurmode activated]En mijn advies is gewoon netjes 25 kw blijven rijden.
De politie controleert niet zo veel, daar heb je gelijk in.
Maar als je grote schade veroorzaakt (iemand het ziekenhuis inrijden of tegen een auto crashen ofzo) en je moto is geen 25 kw (terwijl je wel 25kw moet rijden) dan kun je erop rekenen dat je verzekering je motor even gaat controleren offie wel 25 kw is en zo niet dan kan je mooi zelf je spaarvarkentje breken en das niet leuk :9 [ouwe zeurmode deactivated]

Maargoed gewoon zxr kopen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan