Wat is dat nu voor een prent?

sav

MF veteraan
26 aug 2002
6.160
261
Zwijndrecht (Zuid Holland)
Ja hoor,

Weer de groeten uit Leeuwarden....
Achter welk reclamebordje hebben ze nu weer staan te onweren?

....

Wat krijgen we nu?
EEN WEG GEBRUIKEN IN STRIJD MET GESLOTENVERKLARING VOOR ALLE MOTORVOERTUIGEN

Wel alle halve zolen en ambtenaren op een hoopje... Waar dan?

ff zoeken, www.lokatienetten enzovoorts....
shit, dat is de ingang van de parkeergarage van mijn werkgever. En daar hebben wel een paar verloren wegafsluitingsbordjes rondgeslingerd. Maar een prent voor het gebruiken van de inrit naar een parkeergarage vind ik wel Spee op zijn supersmalst.

Dit vraagt om een stapel bezwaarschriften....



Het kan toch niet waar zijn dat je in de chaos van de binnenstad van Rotjeknor niet eens naar de bekende (gratis) parkeergarage mag rijden? Zo leip zijn ze nu toch ook weer niet?
 
Een afgesloten weg is een afgesloten weg, dan mag je er dus niet rijden. Of er nou een parkeergarage, supermarkt of een huis achter die afsluiting zit.
 
Dus als je toch gebruik wilt maken van die parkeergarage: af-/uitstappen en duwen?

Neej, want ook met de motor aan de hand ben je wettelijk bestuurder!

Denk trouwens dat je bezwaar goede kans maakt alleen zou wel om assistentie van je werkgever vragen in de vorm van een verklaring.
 
Neej, want ook met de motor aan de hand ben je wettelijk bestuurder!

Denk trouwens dat je bezwaar goede kans maakt alleen zou wel om assistentie van je werkgever vragen in de vorm van een verklaring.
Nietes hoor :N

Met de motor aan de hand ben je voetganger. :Y
 
M'n theorieboek ligt hier naast me dus ik denk zoek t ff op :+
Voetgangers, punt 2 :9 "Personen die te voet een motor, bromfiets, snorfiets of fiets aan de hand meevoeren"
 
M'n theorieboek ligt hier naast me dus ik denk zoek t ff op :+
Voetgangers, punt 2 :9 "Personen die te voet een motor, bromfiets, snorfiets of fiets aan de hand meevoeren"

Jij hebt zeker je rijbewijs nog niet
Sinds ik geslaagd ben (halverwege vorige eeuw, toen we nog geen drempels hadduh , maar alleen kuiluh en gatuh) heb ik dus echt nooit meer in mijn theorieboekje gekeken :W
 
Moest hem eerst een paar keer lezen haha,..
Heb er nog nooit van gehoord of zo'n tekst gezien
Maar blijkbaar mag je er niet in rijden
 
met een paard aan de hand ben je nog wel een bestuurder, maar met de motor aan de hand niet... :P

kijk ook ff of er geen (onder)bordje bijstond "uitgezonderd bestemmingsverkeer" dan mag je er namelijk wel in als je niet via een andere weg bij die parkeergarage kan komen!!

greetz!
 
Vroegah, toen ik nog mijn rijbewijs gehaald had, moest je met de motor aan de hand nog steeds je helm op en je rijbewijs bij je hebben. :X
 

Zal waarschijnlijk dit bord:

C12.gif


of deze zijn geweest

C01.gif


Maar het lijkt mij vreemd dat ze een de ingang van een parkeergarage geheel afsluiten (voor voertuigen dan)
 
Laatst bewerkt:
Jij hebt zeker je rijbewijs nog niet
Sinds ik geslaagd ben (halverwege vorige eeuw, toen we nog geen drempels hadduh , maar alleen kuiluh en gatuh) heb ik dus echt nooit meer in mijn theorieboekje gekeken :W

Je hebt helemaal gelijk :) Hij ligt naast me omdat ik over ong. 3 weekjes examen ga doen 8-)
 
Misschien was het wel de uitgang van de garage? En zit de ingang ergens anders.
Ken de situatie daar niet maar zou best kunnen.

9 van de tien keer zitten in- en uitgang bij elkaar. maar je hebt gelijk de situatie kan anders zijn.

Maar het lijkt mij wel een leuk gezicht een garage waar je wel in kan maar niet mmer uit _O-
 
Nietes hoor :N

Met de motor aan de hand ben je voetganger. :Y

Nope. :N

Ik ben een keer aangehouden, terwijl ik met de motor aan de hand liep.
Of ik alstublieft mijn helm weer op wilde doen, ik was namelijk een bestuurder |( |(

En dat is knap lullig. Je hebt al motorpech en dan ook nog met je helm op lopen in de zomer..... :(

* edit: is trouwens nog niet eens zo heel lang geleden en als ik de posts hier lees ben ik goed genaaid door oom agent. Mooi man |(
 
Nope. :N

Ik ben een keer aangehouden, terwijl ik met de motor aan de hand liep.
Of ik alstublieft mijn helm weer op wilde doen, ik was namelijk een bestuurder |( |(

En dat is knap lullig. Je hebt al motorpech en dan ook nog met je helm op lopen in de zomer..... :(

* edit: is trouwens nog niet eens zo heel lang geleden en als ik de posts hier lees ben ik goed genaaid door oom agent. Mooi man |(
Vreemd, dit zou betekenen, dat je, als je koekblik het niet meer doet, en je aan het duwen bent, je de gordel zou moeten dragen. :+
 
Nope. :N

Ik ben een keer aangehouden, terwijl ik met de motor aan de hand liep.
Of ik alstublieft mijn helm weer op wilde doen, ik was namelijk een bestuurder |( |(

En dat is knap lullig. Je hebt al motorpech en dan ook nog met je helm op lopen in de zomer..... :(

* edit: is trouwens nog niet eens zo heel lang geleden en als ik de posts hier lees ben ik goed genaaid door oom agent. Mooi man |(

Dikke onzin! Had je die agent op moeten aanspreken. Naam en nummer vragen, daarna zijn bureau bellen en opgeven voor een opfriscursus. :]
 
MOTOR AAN DE HAND
Dan ben je een voetganger. Heb die vraag keer gestuurd naar KLPD. Einde van die discussie.
(Eea staat vermeld in art. 2 lid 2 van het Regelement verkeerstekens en verkeersregels. )
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor,

Weer de groeten uit Leeuwarden....
Achter welk reclamebordje hebben ze nu weer staan te onweren?

....

Wat krijgen we nu?Wel alle halve zolen en ambtenaren op een hoopje... Waar dan?

ff zoeken, www.lokatienetten enzovoorts....
shit, dat is de ingang van de parkeergarage van mijn werkgever. En daar hebben wel een paar verloren wegafsluitingsbordjes rondgeslingerd. Maar een prent voor het gebruiken van de inrit naar een parkeergarage vind ik wel Spee op zijn supersmalst.

Dit vraagt om een stapel bezwaarschriften....



Het kan toch niet waar zijn dat je in de chaos van de binnenstad van Rotjeknor niet eens naar de bekende (gratis) parkeergarage mag rijden? Zo leip zijn ze nu toch ook weer niet?

Kan je misschien wat foto's maken van de situatie ???

Als het is zoals jij zegt ,, is het te gek voor woorden
:}
 
Dat lijkt me duidelijk; volgende keer afstappen en met de motor aan de hand de garage in. Ennuh, niet meer naar SandorR luisteren als het om theorie gaat :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan