Wat is dat nu voor een prent?

shit, dat is de ingang van de parkeergarage van mijn werkgever. En daar hebben wel een paar verloren wegafsluitingsbordjes rondgeslingerd. Maar een prent voor het gebruiken van de inrit naar een parkeergarage vind ik wel Spee op zijn supersmalst.

Echt te gek voor woorden!!

Een afgesloten weg is een afgesloten weg, dan mag je er dus niet rijden. Of er nou een parkeergarage, supermarkt of een huis achter die afsluiting zit.

En onze eigen Piet Politie is het met Spee eens. Een duidelijker bekentenis dat er bij de politie niet wordt nagedacht kan je je niet wensen lijkt me.
 
Ik zal een camera proberen te regelen.

Het is hier zodanig geregeld dat er met het C12-bord een eenrichtings-situatie gemaakt is over de tramrails. Maar, toen ik de overtreding gemaakt heb (bij het uitrijden van de parkeergarage) was de normale uitvalsweg een grote bouwput ivm met de bouw van een nieuwe flat. Deze weg was ook afgezet met hekken en het was simpelweg onmogelijk om door die bouwput heen te rijden.
Ook aan de tramrails werd er toen groot onderhoud gepleegd, maar er was met dranghekken een soort extra rijbaan gecreerd omdat je anders niet uit de parkeergarage kon wegrijden.

Ik ben dus tegen het verbod in over de trambaan gereden, wat ik regelmatig deed toen het hier een grote bouwput was.

Maar ik zal er een mooi bezwaargedicht van maken......


Voor de lokatienetters:
Rotterdam; Hoek Korte Hoogstraat en Blaak.
En dan vanaf de Korte Hoogstraat de Blaak opdraaien.


P.s. Dat Leeuwarden ziet er ook al als een grote bouwput uit. Fijn als je daar moet zijn.
 
hoi

bezwaarschrift indienen, met iets van werkgever erbij en trek ook even aan de bel bij het stadhuis. Er zijn meerdere locaties met parkeergarages ( tot voor kort die bij deelgemeente delfshaven bijvoorbeeld) waar een en ander met borden niet klopt. Probeer bij juridische diensten op het stadhuis ( heet nu servicedienst) iemand te pakken te krijgen die een verklaring voor je wil opstellen. Mail me anders ff.
 
Wel stelletje losers dat ze je niet direct een bekeuring gaven, maar stiekum in de bosjes lagen om kentekens te noteren.

succes met je bezwaarschrift.
 
En onze eigen Piet Politie is het met Spee eens. Een duidelijker bekentenis dat er bij de politie niet wordt nagedacht kan je je niet wensen lijkt me.
:Z Wie zegt dat ik het er mee eens ben :? Ik zeg alleen wat een afgesloten weg is.

Nooit geweten dat ik bij de politie werkte :+ Maar ja, met je 45 dagen op MF weet je natuurlijk precies wie ik ben, wat ik doe en hoe ik in elkaar steek :z :P

 
En onze eigen Piet Politie is het met Spee eens. Een duidelijker bekentenis dat er bij de politie niet wordt nagedacht kan je je niet wensen lijkt me.
Zeg kneus je bedoelt zeker Baksteen. Los daarvan vind ik dit een behoorlijke persoonlijke aanval (op onze politiemod dus want ik neem aan dat je die bedoelt).
 
Op dinsdag 01 november 2005 23:33 schreef Marcules het volgende:

|(
[off topic]Ik weet wel een leuke stoere tekst voor je...
"Ooit ga ik nog wel eens leren nadenken voordat ik iets onzinnigs zeg"
Lijkt me echt wel toepasselijk voor jou.[/off topic]
 
MOTOR AAN DE HAND
Dan ben je een voetganger. Heb die vraag keer gestuurd naar KLPD. Einde van die discussie.
(Eea staat vermeld in art. 2 lid 2 van het Regelement verkeerstekens en verkeersregels. )
:^ klopt
"2 De regels van dit besluit betreffende voetgangers zijn voorts mede van toepassing op personen die te voet een motorfiets, bromfiets of fiets aan de hand meevoeren, alsmede op personen die zich verplaatsen met behulp van voorwerpen, niet zijnde voertuigen."
http://www.3vo-flevoland.nl/Wetgeving/RVV.htm

Vroeg me dit toevallig gisteren af: ik stond (in de auto) bij een afzetting, en zag dat motorrijders ook niet door mochten. Fietsers en voetgangers echter wel. Leek me dus een goed plan voor de motorrijders om dan gewoon af te stappen en met de motor aan de hand langs de afzetting te lopen en weer verder te rijden :]
 
:Z Wie zegt dat ik het er mee eens ben :? Ik zeg alleen wat een afgesloten weg is.

Nooit geweten dat ik bij de politie werkte :+ Maar ja, met je 45 dagen op MF weet je natuurlijk precies wie ik ben, wat ik doe en hoe ik in elkaar steek :z :P

Zit ik er alweer 45 dagen op?

Maar enniwee: Jij hebt gelijk, ik was voorbarig en bijgaand daarom mijn welgemeende excuses.
 
Terug
Bovenaan Onderaan