Wat is de beste uitlaat voor mijn motor?

25 jul 2004
136
0
Lieren
In het bezit van:

GSX-R750 uit 2001.

Wie weet wat de beste uitlaat is voor deze bike? Dus niet alleen een mooi geluid maar ook extra power! Yoshimura, Acrapovich????

Tell me.

:)
 
misschien een suggestie:
full
 
Ik vind dat er tegenwoordig wel erg snel met termen als UTFS gegooid wordt, al dan niet voorzien van quasi grappige plaatjes.

Als we dat nou allemaal collectief gaan doen kunnen we op alle motorgerelateerde fora wel een slotje gooien en houden we alleen off-topic open, kunnen we alleen slap gaan ouwehoeren.

Je kunt ook gewoon niet antwoorden en dat aan een ander overlaten die het niet vervelend vind om een antwoord te geven.

Zowieso kan ik me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die wel eerst gezocht hebben maar daar niet echt mee geholpen zijn. Zo handig is die zoekfunctie nou ook weer niet.
 
Geluid van een Yoshimura herken je uit duizenden...power heeft ie al genoeg.
2 pk meer of minder maken echt niet uit voor op de straat.

[me]Deur1967 had op zijn Blade ook een Yoshi zitten :( [/me]
 
Inderdaad, beetje jammer allemaal. Je eerste dag op het forum en meteen overspannen reacties. Eerst ff uitslapen na een avondje stappen doet wonderen! Laten we niet opeens doen alsof we allemaal zo ontwikkeld zijn. Ik stel een vraag en antwoorden is echt niet verplicht maar wordt wel gewaardeerd.
Hoe kan ik in vredesnaam ruiken dat er in dit forum al 100.000x dezelfde vraag is gesteld??? Maar goed... Ik zal om jullie niet te irriteren voortaan eerst de zoekfunctie gebruiken. Alleen beetje jammer dat je dan heel specifiek moet gaan zoeken, anders krijg je 1000 & 1 resultaten.

Trouwens, ik wil niet alles over één kam scheren! Er zijn nog mensen op deze aardkloot die fatsoenlijk zijn en fatsoenlijk kunnen reageren. Dat is in ieder geval te waarderen en laat de anderen daar eens een voorbeeld aan nemen.

Door een te snelle aanmelding was het per ongeluk Porshe geworden i.p.v. Porsche, afgeleid van mijn achternaam. Beriep oe?

Mzzl. :]
 
De beste uitlaat is nog altijd de orginele. (maar dan klinkt hij wel als een stofzuiger)


Volgens mij heeft er een tijd geleden een artikel over uitlaten in de moto 73 gestaan. (getest op een kawa)
Zaten gewoon uitlaten bij die 10 pk verlies gaven. :X

Maar anders moet je maar eens ff naar een plaats gaan waar veel motorrijders bij elkaar komen. Dan kun je misschien een uitlaat zelf beluisteren op jou type motor, smaken verschillen nogal.
 
De vermogenswinst, met welke uitlaat dan ook, zul je niet of nauwelijks merken, tenzij je hem combineert met een jet-kit oid.

Zonder dat gaat het er alleen maar om dat ie een stuk lekkerder klinkt..... Da's ook niet verkeerd.....

Akra of Yoshi zijn altijd prima pijpen, die lekker klinken en met wat mazzel ook wel een paar peekaatjes winnen. Ik vind de Akra dan wel mooier afgewerkt, maar da's persoonlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan