imi_tatie
Die hard MF'er
Voor komend seizoen heb ik nu 6 circuitdagen gepland staan. In plaats van mijn Multistrada 1200 hiervoor te gebruiken ben ik op zoek naar een circuitmotor van Italiaanse makelij en natuurlijk een lekkere 2-cilinder.
Ik heb nu 2 opties op het oog die binnen mijn budget passen, maar twijfel welke te nemen.
Ben zelf ook 2 meter/105 kg, dus het moet wel een beetje motor zijn.
Ik twijfel tussen:
Aprilia RSV 1000 R factory uit 2006. Standaard kuip is aangepast(verlichting afgeplakt e.d.) voorvering verzwaard, quickshifter, tuning e.d.
Ducati 848 met gereviseerd evo blok. Volledig circuit klaar met circuitkuip, snelgas, quickshifter, omgekeerd schakelen en ga zo maar door.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Duc maar weet niet of deze motor te klein is voor mij en met het 848 blok wel genoeg uitdaging blijft geven. En de Aprilia is ook wel heel gaaf.
Wat zouden jullie adviseren?
Ik heb nu 2 opties op het oog die binnen mijn budget passen, maar twijfel welke te nemen.
Ben zelf ook 2 meter/105 kg, dus het moet wel een beetje motor zijn.
Ik twijfel tussen:
Aprilia RSV 1000 R factory uit 2006. Standaard kuip is aangepast(verlichting afgeplakt e.d.) voorvering verzwaard, quickshifter, tuning e.d.
Ducati 848 met gereviseerd evo blok. Volledig circuit klaar met circuitkuip, snelgas, quickshifter, omgekeerd schakelen en ga zo maar door.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Duc maar weet niet of deze motor te klein is voor mij en met het 848 blok wel genoeg uitdaging blijft geven. En de Aprilia is ook wel heel gaaf.
Wat zouden jullie adviseren?