Wat is de link tussen Suzuki en Benelli ?

ChristofR

Die hard MF'er
29 mei 2020
304
212
West-Vlaanderen, België
Het is me opgevallen dat de websites van Suzuki en Benelli quasi identiek zijn opgebouwd.
Is dat gewoon omdat ze dezelfde website building technologie gebruiken, of is er één of andere link tussen de 2 merken ?


 
Ah, that explains it... Wist niet dat de importeur beslist over de layout en opbouw van de website van een merk...

Ik dacht, je weet maar nooit, met de Chinezen die overal met hun neus inzitten })
 
Benelli is dan wel Chinees, maar Suzuki is toch echt Japans en het botert niet zo tussen die 2.
 
Soms wel, soms niet. Ligt denk ik aan de fabrikant, welke eisen ze stellen aan marketing.
Misschien kunnen ze in Japan op de kaart aanwijzen waar België ligt (en Nederland). :+
Met de Olympische spelen heb ik toch heel wat vreemde verhalen mogen horen van sporters.
De denkwijze en organisatie in Japan is bij tijd en wijle onnavolgbaar voor ons. _O-

Een merk als KTM/BMW zal meer vingers in de pap willen wat de website betreft. O-)
 
Misschien kunnen ze in Japan op de kaart aanwijzen waar België ligt (en Nederland). :+
Met de Olympische spelen heb ik toch heel wat vreemde verhalen mogen horen van sporters.
De denkwijze en organisatie in Japan is bij tijd en wijle onnavolgbaar voor ons. _O-

Een merk als KTM/BMW zal meer vingers in de pap willen wat de website betreft. O-)

KTM mag al beginnen met een Nederlandstalige site aan te bieden…
 
Misschien kunnen ze in Japan op de kaart aanwijzen waar België ligt (en Nederland). :+
Met de Olympische spelen heb ik toch heel wat vreemde verhalen mogen horen van sporters.
De denkwijze en organisatie in Japan is bij tijd en wijle onnavolgbaar voor ons. _O-

Een merk als KTM/BMW zal meer vingers in de pap willen wat de website betreft. O-)

Topografie is wel bij meer mensen een probleem. :)
Ik denk dat Kawasaki ook vrij strikt is met de website. Benelli is een kleintje op dit moment, dan kan je nog wat spelen.
 
Dat staat wel een beetje.. enorm door elkaar ja. _O-

Nou ga ik de 890 maar niet configureren.
Het moet in het Engels. :Y
Maar wel conform huisstijl. :+ ;)
Site voor België alleen in Frans en Engels.
Beschrijving van de verschillende modellen bvb, daar doen ze niet de moeite om te laten vertalen.
Niet dat ik vreemde talen schuw, ben zelf vertaler en naast Nederlands, vloeiend in Frans en Engels, en heb een goede kennis Duits, Spaans en Italiaans, maar een merk als KTM zou zich toch wel de moeite mogen getroosten om hun site voor de Nederlandstalige markt te vertalen, zeker als je hun prijzen ziet…

Bij deze stel ik me kandidaat. Voor een prijsje O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan