Wat is de status van de verhuizing?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
We zijn uiteraard allemaal benieuwd hoe het is gegaan met de overzetting van de database. :)

Is het nog een beetje gelukt, ondanks de niet al te hoopvolle melding op de frontpage?


 
euhhm.. zoals ik het er lees is het gewoon niet doorgegaan.. om dan succes te hebben.. :)
 
Valt niet mee he! :(

GRRRRR....Ik was op weg naar Doetinchem, begint het KEIhard te gieten...

Ik kon de auto lenen van mijn ouders, maar die waren nog niet thuis...en dat werd dus te laat.

*ZUCHT*

Duurt veel te lang dit. Ik ga gelijk Jeroen (sysadmin) zo bellen voor nieuwe afspraak, ik hoop zaterdag of zondag.
Wel eerst auto claimen voor de zekerheid... ;)
 
Niet meer sinds ik bij mijn oude werkgever (detachering) weg ben...

Rond september weer waarschijnlijk....
 
En als ik het goed begrijp gaan jullie vanavond weer een poging wagen. :)

Succes!
 
Nu we helaas weer terug zijn bij het oude forum. Zijn er posts verdwenen bij het terugzetten :? :? of lijkt dat maar zo.....

Duderuud suc6 met het aanpassen van het nieuwe forum..... zag er toch goed uit.
 
Nu we helaas weer terug zijn bij het oude forum. Zijn er posts verdwenen bij het terugzetten :? :? of lijkt dat maar zo.....

Helaas :?
Kvind hier helemaal niks mis mee...
Het nieuwe had ( in mijn ogen.) nog te veel mankementen... te veel plooien die plat gestreken dienden te worden... Dit forum draait als een speer... we groeien als kool en daar is volgens mij niks mis mee.

Uhm volgens mij zijn er helemaal geen post van het "nieuwe" forum overgezet naar dit forum....
 
Op 2001-08-11 08:48, schreef DaveCave:
Nu we helaas weer terug zijn bij het oude forum. Zijn er posts verdwenen bij het terugzetten :? :? of lijkt dat maar zo.....

Helaas :?
Kvind hier helemaal niks mis mee...
Het nieuwe had ( in mijn ogen.) nog te veel mankementen... te veel plooien die plat gestreken dienden te worden... Dit forum draait als een speer... we groeien als kool en daar is volgens mij niks mis mee.

Uhm volgens mij zijn er helemaal geen post van het "nieuwe" forum overgezet naar dit forum....

Wij zijn het helemaal eens op dit punt Helldesker :)
 
helldesker en auke: dit forum verbruikt ten eerste al teveel bandbreedte.
ERG belangrijk :)
 
Op 2001-08-11 11:04, schreef HELLdesker:
Op 2001-08-11 08:48, schreef DaveCave:
Nu we helaas weer terug zijn bij het oude forum. Zijn er posts verdwenen bij het terugzetten :? :? of lijkt dat maar zo.....

Helaas :?
Kvind hier helemaal niks mis mee...
Het nieuwe had ( in mijn ogen.) nog te veel mankementen... te veel plooien die plat gestreken dienden te worden... Dit forum draait als een speer... we groeien als kool en daar is volgens mij niks mis mee.

Uhm volgens mij zijn er helemaal geen post van het "nieuwe" forum overgezet naar dit forum....

Wij zijn het helemaal eens op dit punt Helldesker :)

Je moet toegeven dat het jammer is dat we weer terug zijn, het nieuwe forum was een poging een stap voorwaarts te doen en "helaas" ging dat niet helemaal goed.

Geen vooruitgang is stilstand en stilstand is achteruitgang..... ;)
 
Jullie hebben helemaal gelijk.

En Poohbeer heeft een slimme opmerking geplaatst...dit forum gebruikt veel teveel badbreedt, maakt geen gebruik van http_compression.

Maar het nieuwe forum heeft gewoon teveel bugs! Die MOETEN eruit...is geen werken zo...vandaar.

Ik heb ff geen tijd, maar binnenkort weer meer info...
 
Terug
Bovenaan Onderaan