Wat is de topsnelheid van een R6?

Philippe

MF'er
8 feb 2002
83
0
België
ik ben eens benieuwd: Weet er iemand van jullie het topsnelheid van een R6? Want ik hoor veel zeggen, ik heb het nog niet uitgetest. Er zullen er hier wel zijn die het wel al gedaan hebben hé, Want met die wandelde flitspalen :r
 
260 (toch?) dik 270 op de teller

edit: heb 'm nog niet

test het wel een keer in Duitsland.
 
Laatst bewerkt:
Laatst een proefrit met Revolution gemaakt. Bij 240 had ik het wel bekeken maar Rev heeft hem op 253 km/u gehad.
 
maar Rev heeft hem op 253 km/u gehad.

hmm... op de teller?
Mijn cat heeft maximaal 250 op de teller gehad...

kwestie van veel meer geduld en dieper bukken })

Mag ik de topic titel veranderen in "wat is de topsnelheid van een R6" Philippe ?
 
Laatst bewerkt:
Topictitel aangepast. :)

edit: zie dat BertV ook al hiermee bezig was. |( :P
 
Laatst bewerkt:
Heb op mijn teller eens 266 zien staan en toen moest ik weer remmen.
Volgens mij was het toen ook wel aardig op hoor!!
 
Kleiner voortandwiel???? Met een kleiner voortandwiel trekt hij juist sneller op. Je moet er dan een groter voor opleggen, kleiner achter. Dan maakt je topsnelheid. Kleiner voor en groter achter betekent harder optrekken.
 
is het niet zo dat op het moment dat je met tandwielen gaat klooien dat de teller dan gaat afwijken ??
 
Kleiner voortandwiel???? Met een kleiner voortandwiel trekt hij juist sneller op. Je moet er dan een groter voor opleggen, kleiner achter. Dan maakt je topsnelheid. Kleiner voor en groter achter betekent harder optrekken.
&
Op donderdag 28 maart 2002 23:05 schreef Mr Hornet het volgende:
is het niet zo dat op het moment dat je met tandwielen gaat klooien dat de teller dan gaat afwijken ??
Mr Hornet, je hebt gelijk...
Mijn opmerking was dus ook redelijk cynisch... Als je er voor een kleiner tandwiel op gooit zal de teller flink gaan overdrijven :P ( loopt ie dus harder ... OP DE TELLER.)
 
&Mr Hornet, je hebt gelijk...
Mijn opmerking was dus ook redelijk cynisch... Als je er voor een kleiner tandwiel op gooit zal de teller flink gaan overdrijven :P ( loopt ie dus harder ... OP DE TELLER.)
zit de opnemer in de bak bij zo een motor dan ??
(kan je wel met wheelies zien hoe hard je gaat )
 
Kleiner voortandwiel???? Met een kleiner voortandwiel trekt hij juist sneller op. Je moet er dan een groter voor opleggen, kleiner achter. Dan maakt je topsnelheid. Kleiner voor en groter achter betekent harder optrekken.

Kan ook zijn dat hij dan harder loopt omdat de luchtweerstand ed makkelijker overwonnen wordt, en dat je rode gebied de top aangeeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan