wat is de topsnelheid van een R6

angelo21

MF'er
5 feb 2005
169
0
venray
Wat is de topsnelheid van een R6 en wat voor uitlaat kan ik het best halen als ik een mooi geluidje eronder wil hebben.
 
ik zou nog een topic openen over een r6...

Dit had je ook in je cbr600 en r6 topic kunnen vragen
 
Theoretisch uiteraard.

Eigenlijk is het helemaal niet belangrijk, boven de 200 rijden hou je toch niet lang vol O-) .

full
 
jajajaja!!!! hiero!!!!!


gaat me dat geintje kosten?????


100 PlEuRiEeEe eN 10 BrEeZaH iK wIl OoK rUiLeN vOoR aNdErE KaBaRaTeUr.

MeT dIe LeO bEn Je EgT sNeLLeR aLs EeN HaJaBoEsA mAn, eN dE cHiCaAs ViNdEn HeT gElUiD CoOl MaN. iK zWeEr HeT jE, jE kRiJgT gEeN sPiJt WeEt Je.

WaT iS eEn GiXxEr :? , Ik KeN aLlEeN R1, r6 En HaJaBoEsA mAn, De ReSt Is VoOr LoZeRs
 
Laatst bewerkt:
100 PlEuRiEeEe eN 10 BrEeZaH iK wIl OoK rUiLeN vOoR aNdErE KaBaRaTeUr.

MeT dIe LeO bEn Je EgT sNeLLeR aLs EeN HaJaBoEsA mAn, eN dE cHiCaAs ViNdEn HeT gElUiD CoOl MaN. iK zWeEr HeT jE, jE kRiJgT gEeN sPiJt WeEt Je.

WaT iS eEn GiXxEr :? , Ik KeN aLlEeN R1, r6 En HaJaBoEsA mAn, De ReSt Is VoOr LoZeRs




:}

jammer..had hem wel willen hebben :P
 
282 op een R6??? dan is je teller stuk ben ik bang..

ook 272 Lijkt me stug..

Ik heb het zelf niet geprobeerd maar volgens mij kun je wel degelijk 280 op de teller halen met een R6 '03-04 (vorige modellen weet ik niet).

@ topicstarter.
Ik begrijp dat jou interesse van motoren nog duidelijk uitgaat naar wat het snelste is. Ga je rijbewijs eerst eens halen en ga daarna eens proefrijden op een R6 of dergelijke zou ik zeggen. Dan zul je zien dat dat niet echt belangrijk is als je net begint met rijden want dan is zo'n motor echt wel snel. Je denkt volgens mij inderdaad nog een beetje in scooter termen.

De gemiddelde motor forummer vind denk ik dat je zelf wel wat meer onderzoek mag doen naar je intresses (motoren) voor je serieus genomen wordt. Dit soort specificaties kun je gemakkelijk zelf vinden op het internet en op dit forum via search.
 
Heb het wel geprobeerd (op de afsluitdijk) en in zijn zes stond de shiftlight aan er stond echt niet meer dan 240 op de teller.

Nou ben ik niet een de lichtste onder ons, maar dan nog gaat hij standaard gewoon geen 280 lopen..

Ik heb het zelf niet geprobeerd maar volgens mij kun je wel degelijk 280 op de teller halen met een R6 '03-04 (vorige modellen weet ik niet).

@ topicstarter.
Ik begrijp dat jou interesse van motoren nog duidelijk uitgaat naar wat het snelste is. Ga je rijbewijs eerst eens halen en ga daarna eens proefrijden op een R6 of dergelijke zou ik zeggen. Dan zul je zien dat dat niet echt belangrijk is als je net begint met rijden want dan is zo'n motor echt wel snel. Je denkt volgens mij inderdaad nog een beetje in scooter termen.

De gemiddelde motor forummer vind denk ik dat je zelf wel wat meer onderzoek mag doen naar je intresses (motoren) voor je serieus genomen wordt. Dit soort specificaties kun je gemakkelijk zelf vinden op het internet en op dit forum via search.
 
Ik weet niet welk jaar je R6 is maar een '03 '04 model haalt zeker meer dan 240. Jou R6 is dan niet goed lijkt me de enige juiste conclusie. Of het zit em in de shiftlight die op 12000 rpm aan gaat :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan